Proza, góry i muzyka

wtorek, 23 kwietnia 2019

Wiosna, wiosna, wiosna ah to Ty 😃😃😃


Witajcie Kochani Czytelnicy Blogerzy 

Dziś będzie bardzo zdjęciowo, ponieważ chciałam Wam pokazać efekty sesji wiosennej, którą robiła moim córkom ostatnio moja bardzo dobra koleżanka fotograf, a żeby było śmieszniej to poznałyśmy się właśnie przez blogowanie. Kasia robi naprawdę super zdjęcia o czym się zaraz przekonacie. Najpierw oglądałam jej zdjęcia na blogu o Wielkiej Brytanii - oczy dosłownie wyszły mi z orbit. Teraz Kasia ma też stronę internetową poświęconą jej pracy zawodowej czyli fotografowanie dzieci i dorosłych, a także wystroju w hotelach i restauracjach, dworkach, więc gdybyście potrzebowali zdjęć na stronę internetową możecie się z nią skontaktować poprzez jej stronę internetową:


www.katarzynapracuch.com


Poniżej link do bloga

http://www.catherinethebrave.com
****** 

Gdybyście mieli ochotę poczytać moją blogową gorczańską opowieść Idąc pod prąd pod spodem zamieszczam linki żebyście już nie szukali


https://kasinyswiat.blogspot.com/2019/03/idac-pod-prad.html


Tu znajdziecie część  2


https://kasinyswiat.blogspot.com/2019/04/z-cyklu-kasine-pisanie-2-idac-pod-prad.html

*******


Zapraszam w imieniu Kasi na piękne profesjonalne sesje wiosenne dzieci w różnym wieku,  dzieci rocznych, sesje niemowląt, sesje urodzinowe, komunijne i pokomunijne, ciążowe, ślubne, weselne. Przekażcie dalej, może ktoś z Waszych znajomych z Krakowa lub okolic się zdecyduje.  Sesje mogą być w plenerze lub w studio - kwestia do uzgodnienia. Ja już miałam u koleżanki sesję urodzinową starszych córek, chrzciny w kościele i sesję po kościele, sesje Bożonarodzeniową. Jesteśmy zachwyceni jakością zdjęć. Cudowna pamiątka.  Z całego serca polecam!!!! 

Jula





Lena 


Domi, Lena, Julka







Sesja zdjęciowa miała miejsce w parku koło Dworku Matejki w Krzesławicach ( Nowa Huta, w pobliżu Zalewu Nowohuckiego 






Ola to akurat już nie moja córka, koleżanka moich dziewczyn 
















A poniżej poprzednia sesja świąteczna 











A tu poniżej wklejam linki do poszczególnych wybranych sesji autorstwa Kasi, już nie moich ale warto zerknąć 

Sesja ciążowa 

Sesja noworodkowa 

Sesja reklamowa obiektów 




Wszystkie zdjęcia są własnością Katarzyny Pracuch. Bardzo proszę o nie kopiowanie zdjęć i uszanowanie praw autorskich.  Dziękuję 




















42 komentarze:

  1. No powiem Ci, że na taką sesję warto się skusić! Synowa mojej koleżanki robi podobne zdjęcia i sesje i nawet jest sporo chętnych, świetna pamiątka, kiedyś malowano portrety, teraz takie portrety robi fotograf:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne. :)
    Ale mała robi miny, ja nie mogę. :D
    Na tym zdjęciu z niebieską konewką od razu zaczęła mi kogoś przypominać i bardzo szybko wpadłam na to, kogo. Zobacz, pewnie się domyślisz. ;) Tak mniej więcej czas: 2,10. ;)
    https://www.youtube.com/watch?v=rSu9x7SFATE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No faktycznie podobna hehe 😃😃😃 masz Ty oko dobre. Ona zawsze miny strzela że boki zrywać 🤣🤣🤣

      Usuń
  3. Dziewczyny przecudne, każda słodka i piękna jak wiosna <3 A sesja zdjęciowa przeurocza, będzie pamiątka na całe życie :D Naprawdę jestem pod wrażeniem :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Agnes miło mi że wpadłaś. Twój kwiatowy blog przecudowny. Cieszę się że Ci się podoba

      Usuń
  4. O mamo, piękna sesja, jeszcze piękniejsze dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To już trzeba mieć pojęcie niemałe, by takie zdjęcia robić. Szacunek się należy.

    Coś musi być po prostu nieco nie tak z tym świętowaniem. Ale sam nie wiem w czym jest sprawa.

    Dzięki za uznanie dla moich wierszy. :) Faktycznie ten wiersz z nawiązaniem do Ikara i Dedala uważam za jeden z moich lepszych. Ale jak ze wszystkim i tu czasem jest tak, że wychodzą czasem słabsze utwory.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki przekażę koleżance. Właśnie miałam pytać czy ten blog z wierszami to twój na pewno. Wiersze są świetne naprawdę. Jak ktoś to czuje co pisze to są takie jak te. Gratuluję

      Usuń
  6. Kasiu!
    Przecudne zdjęcia Twoich dziewczynek.
    Jestem zachwycona zdjęciami Pani Katarzyny.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Łucjo miło Cię znów widzieć. Przekażę Kasi, dziękuję za uznanie z jej strony.

      Usuń
  7. Prawdziwe księżniczki na zdjęciach, świetne sesje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna sesja. Będzie wspaniałą pamiątką:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu to prawda. Pozdrawiam serdecznie z Krakowa

      Usuń
  9. Sesja jest wspaniała!!! Zdjęcia robią wrażenie! Cudne, jak i modelki :) W wolnej chwili poczytam Twoją powieść o mojej imienniczce więc zostanę u Ciebie na blogu na dłużej :). Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Justynko. Dziękuję za odwiedziny i opinie. Życzę miłej lektury. Też będę wpadała do Ciebie regularnie. Ściskam Cię mocno

      Usuń
  10. Jak na razie wieści nie są za dobre, przynajmniej jeśli o Staruszka chodzi. Nie mamy nawet sił z Rodzicielką dowiadywać się co u mojej Mamy Chrzestnej, jednak trzeba będzie zadzwonić za parę dni tak czy siak. Ogólnie gdzie się nie obrócimy tam jakaś choroba.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście świetny warsztat i oko do dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  12. O jej, prześlicznie! Urocze skarby, naprawdę kochane kruszynki! Niesamowite zdjęcia, warto naprawdę warto od czasu do czasu skusić się na porządną sesję zdjęciową. Zdjęcia cieszą oko a po latach będą cudowną pamiątką :) Wspaniałe, nie mogę się napatrzeć!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Już drugi dzień wyświetla mi się na moim blogu, że jest u Ciebie nowy wpis, a jak klikam to się ukazuje , że nie ma takiej strony! :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Coś się musiało pochrzanić temu bloggerowi. Jeszcze nic nie wrzuciłam od 23 kwietnia

      Usuń
  14. Dzieciaki bardzo fotogeniczne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzieciaki mega urocze, przekochane :) Niesamowite zdjęcia!

    Pozdrawiam cieplutko ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie dziewczynki wyglądają ślicznie, sesja pięknie zrobiona. To zdjęcie malutkiej na trawie, ze spuszczoną główką - przesłodkie, wygląda jak ptaszek w gniazdku. Panienka w zielonym przeurocza. Zresztą wszystkie.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej majówki, Kasiu! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. PS Kasiu, jeśli znajdziesz czas, zapraszam na zagadkę filmową!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia się przepiękne, będzie wspaniała pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Dziękuję bardzo za odwiedziny 😃😃😃

      Usuń
  19. Przepiękna sesja i cudowna pamiątka na lata;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😃 pozdrawiam serdecznie.

      Masz pięknego bloga.

      Usuń
  20. Kasiu zdjęcia cudowne, chociaż przy takich pięknych dzieciach trudno żeby było inaczej!!! Pozdrowionka cieplutkie, choć na polu chłód :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😃😃😃😃 zasługa naszej Pani Fotograf. Uwielbiam jej foty.

      Usuń
  21. Świetne te zdjęcia :)
    Nigdy nie umiałem robić dobrych zdjęć, dlatego podziwiam ludzi, którzy robią z fotografii poezję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także Maks 😃 Witaj na moim blogu. Mam nadzieję że już znalazłeś tu swój kącik. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  22. Cudne zdjęcia i cudne modelki 😍

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne dzieciaczki...... małe księżniczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, bardzo, za odwiedziny też 😃 Ja przez Emme trafiłam do Ciebie. Piękny ciekawy blog. Gry planszowe super i w ogóle.

      Usuń
  24. Bardzo ładne zdjęcia i dziewczynki też śliczne! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna sesja, urocze modelki:)
    Dla Rodziców, to istne Skarby:)
    Wiem coś o tym, sama mam 3-je dzieci, już dorosłych.
    Serdeczności dla Was zostawiam:)

    OdpowiedzUsuń