Proza, góry i muzyka

niedziela, 19 lutego 2023

Moje zdobycze z wycieczek i wypraw górskich - magnesy, kubki, medale

 Hej Kochani Blogerzy i Czytelnicy 


Dziękuję serdecznie za odwiedziny i komentarze. Bez Was ten blog nie miałby sensu. Super, że Jesteście! Witam serdecznie Nowe Twarze, które ostatnio tu zawitały :) 


Kto by chciał poczytać moje opowiadanie kto nie czytał to wrzucam link do spisu rozdziałów. 

https://kasinyswiat.blogspot.com/2020/07/idac-pod-prad-spis-rozdziaow.html?m=1


Dziś będzie zdjęciowo, bo chce Wam pokazać moje magnesy i inne pamiątki, które zebrałam podczas ostatnich wycieczek i wypraw górskich. Nie wiem czy wspominałam, ale uwielbiam zbierać magnesy i medale ze schronisk górskich z serii :"Złote schroniska". Zbieramy także kubki ze smokami, ponieważ uwielbiamy smoki. To bardzo fajne pamiątki nie licząc zdjęć, które przypominają nam najfajniejsze miejsca, które odwiedziliśmy. Nazbierało się tego sporo, niestety nie wszystkie magnesy się zachowały, bo część rozbiły nasze koty.  Część magnesów dostaliśmy od moich dobrych przyjaciół i znajomych - zawsze o nas pamiętają.  


Mam wielką nadzieję, że ten post Was zaciekawi :) 



Zapraszam :) 


Zaczniemy od magnesów :) 

Poniżej: Magnesik z Wrocławia, jednego z moich ukochanych dużych miast


Poniżej: w Toruniu byliśmy dwa razy, może w tym roku też się wybierzemy 



Poniżej: Magnesik od Rudej z Łodzi 



 


Poniżej: magnes z wycieczki w uroczym Darłówka



Poniżej: Sówka przyjechała ze Szczawnicy 😃😃😃😃


Poniżej: magnes Rysiem jest ze schroniska pod Turbaczem


Poniżej : te magnesy można kupić w bazie namiotowej pod Lubaniem (Gorce) 



Poniżej: Lgiń jest w województwie Lubuskim, to mała wioska z ośrodkiem wczasowym nad Jeziorem Lgińskim 


Poniżej: Od koleżanki Julki, która była na Słowacji 



Poniżej: te dwa magnesiki kupiliśmy w skansenie w Pszczynie, w skansenie i w zagrodzie Żubrów 


Poniżej: Magnes zakupiony w schronisku na Luboniu Wielkim. Byłam tam już dwa razy, bardzo lubię wracać na ten szczyt, piękne położenie i widoki 

Schronisko ma bardzo ciekawą historię 



Poniżej: Taki magnes można było dostać w schronisku pod Bereśnikiem ( Beskid Sądecki) 


Poniżej: Magnes z Salzburga 


Poniżej: I z Transylwanii 

Też od Kasi fotograf 




Ponizej : Od Asi z Gdańska 


Poniżej: Magnes z Rumunii od naszej ukochanej Kasi fotograf 




Poniżej: magnesiki od Broni z Torunia, która ma córkę w Toronto :) 



Poniżej: Te urocze magnesiki kupiłam w Szczawnicy w sklepie z rękodziełem - na wysokości Parku Dolnego 




Poniżej: owieczki przyjechały z Maciejowej w Gorcach ❤️❤️❤️❤️






Poniżej: Od Asi z Gdańska, z jej wczasów w Rabce 



Poniżej: magnesy od naszej Leny z obozu koszykarskiego 





Poniżej: Teraz troszkę medali 

Medal ze schroniska pod Bereśnikiem, Beskid Sądecki 

PTTK Oddział Pieniński 


Poniżej: medal zakupiony w kasie pod Trzema Koronami 

Pieniniński Park Narodowy 


Poniżej : medal ze Schroniska na Leskowcu, Beskid Mały 

 Jana Pawła II 



Poniżej: medale pamiątkowe z ruin zamku w Czorsztynie



Poniżej: medal z Turbacza 


Poniżej: medal ze schroniska z Markowych Szczawin 


Poniżej: Kubki z  Wieliczki 

Nie znalazłam takich fajnych kubków u nas, więc kupiłam je w Wieliczce 
Trzymam w nim ołówki i pędzelki do malowania, pisaki do kaligrafii japońskiej





Poniżej: 

Kubek i smok z parku rozrywki Energylandia

Mam jeszcze filiżankę do kawy i notesik ze sklepiku Zazdra z motywem rycerskim

Nie przepadam szczególnie za tymi wariatami roller coasterami, ale klimat Smoczego Grodu jest super 




Notesik służy do zapisywania japońskich słówek i alfabetu hiragana 



Poniżej: statek kupiliśmy w Jarosławcu na wczasach 


Poniżej: Janosiki z Krościenka nad Dunajcem, Pieniny 


Poniżej: kupiłam sobie też takie panoramy i legendy związane z Pieninami i Tatrami. Uwielbiam czytać takie książki i uczyć się panoram 





Poniżej: seria przewodników z Rewasza też mi się bardzo przydaje - to moje najcenniejsze źródła wiedzy o Beskidach




A Wy lubicie magnesy na lodówkę? Co najchętniej przywozicie z wycieczek? 

Mnie niedługo zabraknie miejsca na lodówce :) :) :) 

Na koniec trochę słówek i wyrażeń w języku japońskim, które udało mi się przyswoić w ostatnim czasie, zapis fonetyczny czyli romaji

Ohayou - dzień dobry 

Arigato gozaimasu - dziękuję bardzo 

Sayonara - do widzenia, żegnaj

Hajimemashite - jak się masz? 

Konbanwa - dobry wieczór 

Genki dashite ne! - rozchmurz się 

Nani koto da? - Co się dzieję? 

Konnichiwa, do u zo yo ro shiku  - cześć, miło Cię widzieć 

Watashi wa nihongo ga sukashi shika hanasemasen - mówię trochę po japońsku

Poniżej: na zmianę uczę się pisania znaków hiragana i kanji - czyli system obrazkowy pochodzenia chińskiego 










Dzięki aplikacji Duolingo szybko uczę się alfabetu sylabicznego hiragana, który jest jednym z ważniejszych rzeczy w nauce języka japońskiego. Jedne znaczki idą mi lepiej drugie troszkę gorzej, ale wierzę że z czasem je przyswoję. 

Kończę już Kochani, do zobaczenia 

Do u zo yo ro shiku 

😃😃😃😃 


Powoli szykuję post o jesiennej wycieczce na Luboń Wielki w Beskidzie Wyspowym tylko muszę do tego mieć komputer 










68 komentarzy:

  1. Podziwiam Cię za ten japoński, dla mnie czarna magia :)
    Magnesy super, teraz mało podróżuję, ale kiedyś namiętnie zbierałam, teraz tylko dostaję w prezencie.
    Magnes z Torunia najładniejszy, bo jestem lokalną patriotką, mieszkam w okolicach a w mieście pracuję :) a tak na serio, to każdy coś w sobie ma, co przyciąga oko i pobudza wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Torunia zawsze z wielką radością powracam. Dziękuję bardzo Aniu 😘

      Buziaki

      Kasia Dudziak

      Usuń
  2. Fajne magnesy ,kubki i przewodniki !
    Ja mam całą lodówkę i to dużą obklejoną magnesami gdzie byłam ja i moje córki.
    A z wycieczek to jeszcze wysyłam pocztówki do rodziny i znajomych 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Beciu :) ja też jeszcze wysyłam pocztówki i bardzo lubię je dostawać. Bardzo dziękuję za wizytę. Pozdrawiam serdecznie

      Kasinyswiat

      Usuń
  3. Też zbieram magnesy, przywożę skąd tylko się da, a lodówka zapełnia się z prędkością światła :) Twoja kolekcja jest bardzo interesująca, tym bardziej, że na pierwszym miejscu zobaczyłam Wrocław, moje ukochane rodzinne miasto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Iwonko. Chyba trzeba kupić większą lodówkę. Innej rady ni ma 🤣🤣🤣

      Ściskam najmocniej

      Kasinyswiat

      Usuń
  4. Podziwiam za japoński:): Magnesiki super..ja nie zbieram Kiedyś z wypraw przywoziłam różne drobiazgi ..teraz już nie ,,,tylko wspomnienia i zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia są super wspomnienieniem Pat :)

      Miło Cię widzieć Kochana

      Kasinyswiat

      Usuń
  5. Oh, you always make a months worth in one post! Lovely collection! I have been watching the Japanese drama LIAR. It's pretty interesting. Hope you are having a beautiful February. Thank you so much for the great post! Our maker's space at the library is a great place to make magnets.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello again Dear Ellie. Im glad to see You here. Im very interesting about drama Liar. I love man from Japan

      Take care and See You on your blog Dear.
      Kisses from Poland

      😘😘

      Kasia Dudziak

      Usuń
  6. Też za japoński podziwiam, ja z hebrajskim z kolei nie mogę jakoś iść do przodu. ;-). Moja Mama kolekcjonuje wszelkiej maści kubki i naklejki na lodówkę - a to z Gór a to znad Morza :-) . Pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też Cie podziwiam za hebrajski. To naprawdę ciekawe. Kiedyś się uczyłam franc i portugalskiego. Też niełatwe ale te azjatyckie to naprawdę trudne.

      Dziękuję za wizytę.

      Kasinyswiat

      Usuń
  7. Cudowna kolekcja pamiątek. U mnie prym też wiodą magnesy, ale też mapy, rozkładane foldery i widokówki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Karolinko. Ja także lubię mapy, foldery i widokówki. Dziękuję za wizytę :) Do zobaczenia u Ciebie

      Kasinyswiat

      Usuń
  8. Musisz Kasiu chyba pomyśleć o drugiej lodówce w takim razie - żeby było miejsce na magnesiki z Japonii chociażby :)
    Na wyjazdach staram się znaleźć coś lokalnego, jakąś pamiątkę, która będzie mi się kojarzyła właśnie z tym miejscem, ale nie zawsze się udaje - tym bardziej, że "lokalne" pamiątki to najczęściej... w Chinach teraz robią ;)

    良い1日を!
    db :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa kolekcja. Też mam trochę podobnych pamiątek. Bardzo często wracam z przewodnikami oraz różnymi książkami o danym miejscu. :) Co do nauki japońskiego: podziwiam. Niedawno dowiedziałam, że kuzyn męża uczy się z kolei chińskiego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kolekcja magnesów. Sama też je zbieram i ułożyłam z nich nawet mapę Polski na lodówce.
    Na szczęście moja kocica (zwana Miałpą) nie zniszczyła mi ich! :)
    Przydatne zwroty w języku japońskim. Niektóre znałam z oglądania anime i dram.
    Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu, jak wszyscy podziwiam za japoński i za samozaparcie oraz zdolności językowe. Sówka śliczna bo szczawnicka, jak będę to poszukam :) U mnie w ostatnim wpisie Szczawnica 😃😃Uściski serdeczne 😘

    OdpowiedzUsuń
  12. Japoński...nie do wiary, ale masz zacięcie, brawo...Twoje pamiątki pokazują jak bardzo lubisz poznawać świat, ja też ale magnesików nie zbieram, kiedyś ciekawe kubki tak..ale ile ich można mieć... wiec tylko cieszę oczy a nie nabywam już więcej
    magnesiki ze Szczawnicy podobaja mi sie najbardziej..pozdrawiam bardzo ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Grażynko :) Widzę, że Cię zaskoczyłam tym Japońskim. To fakt, że nie można zbierać gadżetów w nieskończoność. Ściskam mocno i cieszę się, że zaglądasz. Zapraszam też na mój drugi blog Kasine Bziki :) Jeszcze raz dziękuję.

      Usuń
  13. Mam magnesy, kubki i ... ołówki!
    Piękna kolekcja Twoja. :)
    Powodzenia w nauce. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O tak! Magnesiki muszą być! Już mi lodówki brakuje 😁 Ale żałuję, że zaczęłam zbierać tak późno i przepadło wiele podróży, które odbyliśmy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) Ja też nie zbierałam wcześniej :) Przeważnie dostawałam. Fajnie, że Jesteś :)

      Usuń
  15. Cudowne pamiątki, niektóre magnesy są bardzo wyjątkowe, ale wszystkie robią miłe wrażenie. Kubki ze smokami są urocze, nie dziwię się, że zbieracie takie:) Ja również zbieram magnesy na lodówkę, mam też kilka pocztówek oraz figurek, ale jednak magnesy górą:)
    Gratuluję postępów w nauce japońskiego, podziwiam twój zapał i życzę powodzenia w dalszej nauce❤️

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasiu, jestem pod wrażeniem zarówno Twoich zbiorów z wypraw i nadesłanych, jak i nauki pisania takim pismem! dawno temu panowała moda na chińskie napisy na odzieży, sama takie haftowałam , ale nikt chyba nie wiedział, co oznaczają, podobała się ich grafika po prostu.
    Ręcznie wykonane magnesy chyba najładniejsze:-)
    Uściski dla Cebie i dziewczynek!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna kolekcja Kasiu i u mnie się trochę takich magnesików nazbierało. Potem jest pamiątka i co wspominać. Widzę, że nauka japońskiego idzie Ci coraz lepiej. To super! Życzę Ci dalszych sukcesów i wytrwałości. Kraj kwitnącej wiśni jest piękny, zwłaszcza na wiosnę! Uściskam🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę i komentarze Lutanko. Niestety widoki na odwiedzenie Japonii marne. Lot drogi pobyt też... Zostaje snuć marzenia i się uczyć języka. Pozdrawiam serdecznie

      Kasia

      Usuń
  18. Też mam kolekcję magnesów, chociaż nie tak dużą jak Ty :) Za to pocztówek i różnego rodzaju kartek mam cały karton :) Piękne kubki i ciekawe książki. Życzę wielu wspaniałych wypraw!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też gdzieś mam pocztówki. Dużo pocztówek. Kiedyś bawiłam się w Postcrossing. Dziękuję za wizytę i komentarz.

      Pozdrawiam serdecznie

      Kasinyswiat

      Usuń
  19. Kasieńko...przepiękne masz te pamiątki z wyjazdów...
    Stokrotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Stokrotko dziękuję bardzo. Miło Cię widzieć :)

      Ściskam najmocniej

      Kasia Dudziak

      Usuń
  20. Mam oblepioną całą lodówkę, bo nasze Nieloty uwielbiają się nimi bawić...;o) Skąd taka kolekcja ?? Nie mam pojęcia...;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obecność Kochana Gordyjko :) Julka także lubi ściągać magnesy i się nimi bawić. Przytulasy dla Was ❤️❤️❤️

      Kasia

      Usuń
  21. Wow
    Kasiu, masz imponująca kolekcję magnesów. Wiele z nich to prawdziwe cudeńka. Byłam maniaczką suwenirów. Na szczęście opamiętałam się w porę. Kilka kartonów podarowałam Pani na Pchlim targu. Przyjęła z wielką radością. Teraz z podróży przywożę jedynie mapy i ciekawe albumy.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Lusiu dziękuję za pamięć, odwiedziny i ciepłe słowa. To fakt, nie można chomikować w nieskończoność.

      Mapy też lubię i albumy. Trzymaj się Kochana

      Kasia

      Usuń
  22. Ja też zbieram magnesy z podróży. Na lodówce zabrakło nam miejsca już dawno więc mamy w przedpokoju dwie takie duże magnetyczne płyty pełne magnesów i przymierzamy się do kupna trzeciej bo brakuje nam już miejsca.
    Super ciekawa pasja te kubki ze smokami. Ja oprócz magnesów przywożę z podróży mnóstwo rzeczy - zakładki do książek, ołówki, puszki na herbatę, zawsze kupuję obrazek od ulicznego malarza, kubki też ale ze Starbucksa. Oprócz tego często jakąś ręcznie robioną biżuterię, przyprawy, czasem jakąś pierdółkę na półkę hi hi hi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Mo. Masz bardzo fajnego bloga :) Już się rozejrzałam. Uwielbiam podróże tak jak Ty, ale ostatnio za granicę rzadko jeżdżę bo finansowo cienko przędziemy. Mam nadzieję że kiedyś się to.zmieni. Marzę o Słowacji która jest tak blisko i tak wiele oferuje.

      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie. Do zobaczenia u Ciebie

      Kasia

      Usuń
  23. wspaniała kolekcja, chyba najbardziej urzekły mnie te dwa magnesy ze sklepu z rękodziełem <3
    postępy w nauce Japońskiego idą Ci imponująco! takie skomplikowane graficzne znaki :) brawo, podziwiam moncno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za wizytę i ciepłe słowa. Bardzo dopingują w nauce. Powoli idzie do przodu. Znaki bywają trudniejsze i łatwiejsze. Hiragana zdecydowanie łatwiejsza od Kanji. Przytulaski.

      Kasia

      Usuń
  24. Magnesy obowiązkowo z podróży przywożę😉
    A także niepowtarzalne wrażenia i dużo zdjęć🤗
    Japońskiego -zazdroszczę😉
    Pozdrawiam cieplutko kochana🌷😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Morgano miło Cię widzieć Kochana. Bardzo lubię magnesy. Są coraz ciekawsze :)

      Przytulaski

      Kasia

      Usuń
  25. Magnesy i koty - to jak bym o nas czytała :D Niesamowita kolekcja, smoki również nieziemskie, mamy wiele ze sobą wspólnego w kwestii lubienia :D Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Alutko :) Bardzo mi miło, że mamy podobne upodobania. Rozgość się w mych skromnych progach.

      Miłego tygodnia

      Kasia

      Usuń
  26. Wspaniałe pamiątki z podroży! My też zbieramy magnesy :) Na lodówce już trochę ich jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko. Fajne to zbieranie magnesów :) Uściski dla Rodzinki :)

      Kasia

      Usuń
  27. Ale cudne magnesy <3 Kocham Wrocław <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Kinguś :) ja też kocham Wrocław. Przytulam :)

      Kasia

      Usuń
  28. Niezwykła kolekcja i jaka duża <3. Magnesy piękne, najbardziej podoba mi się ten z Zakopanego. Smocze kubki to już w ogóle genialne, taką kolekcję to sama bym sobie chętnie założyła. Z wycieczek przywoziłam kiedyś figureczki przedstawiające ciekawsze zabytki, jednak trochę mnie zaczęły męczyć przy ścieraniu kurzy i więcej nie zbieram ;p.
    Powodzenia w dalszej nauce :* podziwiam Twój zapał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka Roksi :) Bardzo ciekawa jestem tych figurek :) Te magnesy to coraz ciekawsze, fantazyjne. To prawda, że kurza się strasznie. Musiałam sporo ozdób przed kotami pochować 😆😆😆

      Ściskam najmocniej

      Kasia

      Usuń
  29. Nie widzę wśród magnesów takiego z Warszawy. :D A to przecież najważniejsze miasto. Swoją drogą parę lat temu jak przyjechała do mnie moja Siostra z Bloga to wynalazłem sklep z pamiątkami warszawskimi. Kupiłem im między innymi pluszowego bociana. :D Ale inne rzeczy, bardziej kojarzące się z Warszawą też mieli.

    O rety. Te znaczki są jak mróweczki. Nijak nie wiedziałbym jak je od siebie rozróżniać. @_@

    Teraz opiekunka Babci jest dla nas przeszłością. Nie ma mieszkania Babci, więc nie ma też problemu z nią. I tyle.

    Najgorsze jest to, że nikt nie spodziewał się tego, że wujek nas tak szybko opuści.

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Piotruś :) Miło że Jesteś. Magnes z Wawy był bo córka przywiozła z wycieczki, ale nie mogę go zlokalizować. Przepadł gdzieś niewiadomo gdzie. Szczerze mówiąc nie przepadam za stolicą. Byłam trzy razy i nie poczułam do niej mięty. Czuje się tam dziwnie mała.

      Pozdrawiam serdecznie

      Kasinyswiat

      Usuń
  30. Witaj Kasiu, masz piękną kolekcję magnesów. Najbardziej podoba mi się ten ze szlakiem i nazwą Dzwonkówka. Prosty, a kojarzy się z wędrowaniem szlakami, coś co obydwie lubimy, choć ja od jakiegoś czasu wolę szlaki rowerowe.
    Ja też mam sporo magnesów na lodówce. Wszędzie gdzie jestem kupuję papierowe mapy i przewodniki oraz papierowe zakładki do książek.
    Dziękuję za życzenia. Ściskam Cię mocno i podziwiam za naukę języka japońskiego.

    OdpowiedzUsuń
  31. My przywozimy różności: kartki, ceramikę, książki... Czasem kupuję też biżuterię :) Jeśli jakieś miejsce zwiedzamy na rowerze to szukamy naklejek na rower :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Magnesiki są miła pamiątką. Też mam trochę. Zbieram też naparstki z różnych miejsc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Iwonko miło, że wpadłaś. Cieszę się bardzo. Baw się dobrze i rozsiądź wygodnie. Pozdrawiam serdecznie
      Kasia Dudziak

      Usuń
  33. Bardzo miło Ciebie poznać 🙂
    Trochę czasu mi zajmie przejrzenie wszystkich wpisów ale na pewno je przejrzę, poczytam i wtedy poznam Ciebie jeszcze lepiej.
    Masz fantastyczne pasje a ja lubię ludzi z pasją.
    Podziwiam za naukę tak trudnego języka. Szacun!
    Też przywozimy magnesy z różnych miejsc. Dostajemy je też od podróżujących znajomych.Ostatnio próbowaliśmy je policzyć i wyszło nam ok 240. Trochę trzeba się nagimnastykować przy myciu ale bez nich lodówka jest smutna:)
    Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za odwiedziny🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Maminku, dziękuję bardzo, Kochana Jesteś :) Mnie też miło Cię tu gościć :) i na drugim blogu także :) Twoje blogi też bardzo mi się podobają. Rozgość się :)

      Pozdrawiam serdecznie

      Kasia

      Usuń
  34. O, ja tez zawsze przywoze z podrozy magnesy! I tez niestety czesc zostala kilka lat temu zniszczona, tylko przez naszego psa, kiedy byl jeszcze mlody i szalony. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Agatko miło, że Jesteś. Dziękuję za wizytę :) Tak to jest z tymi naszymi zwierzakami. Szaleją i nie patrzą na nic. Pozdrawiam serdecznie

      Kasia

      Usuń
  35. Kasiu, ładna kolekcja pamiątek. Od pewnego czasu również magnesiki przywozimy, głównie jako upominki dla innych :) W charakterze pamiątek z podróży mamy kubki i dzwoneczki, kiedyś mi się spodobały i mam kilka.
    Śliczne niebieskie tło ma teraz Twój blog. Przytulam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kochana Anusiu. Ściskam najmocniej. Super, że Ci się podoba. Buziaki i zapraszam jeszcze na blog Kasine bziki

      Kasia

      Kasia

      Usuń
  36. Wow, chciałabym mieć taką kolekcję magnesów. Niestety mam zabudowaną lodówkę, nie mam gdzie ich wieszać, więc uznaje kupowanie ich za bezsens. A jednak to fajna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za odwiedziny i komentarze. Cieszy mnie każde zainteresowanie. Długo zbieraliśmy te pamiątki. Najbardziej lubię kubki i magnesy :)

      Pozdrawiam serdecznie spokojnej nocy
      Kasia

      Usuń
  37. Moim ulubionym magnesem jest wojciech jaruzelski przywieziony znad morza

    OdpowiedzUsuń
  38. Niezła kolekcja, Kasiu. Mam ze sobą nowy laptop i nie mogę się zalogować na niektórych blogach, nie mam pojęcia dlaczego.
    Mam kilkanaście magnesów, jakoś nie lubię takich tandetnych z imionami. JoAnna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu. Ja także nie lubię tych z imionami. Najładniejsze są te rzeźbione. Jest ich teraz od groma.

      Miłego dnia Kochana

      Usuń
  39. Już w wieku 10 lat zbierałem różne odznaki (to były lata 70. XX wieku), szczególnie dużo ich otrzymałem w czasie Targów Poznańskich. Potem chodząc po górach, zbierałem metalowe odznaki pokazujące schroniska górskie. W czasie powstania "Solidarności" uzbierałem trochę znaczków, jak też często koledzy i rodzina coś tam przynieśli. Od wielu lat wszystkie te znaczki, przypięte do maty, wiszą w moim biurze-muszę koniecznie kiedyś zrobić ich zdjęcie (albo może i wideo) i zamieścić online, objaśniając co poniektóre i historię ich zdobycia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Jacku miło, że zawitałeś :) też zbieramy odznaki turystyczne. Rewelacyjna pamiątka. Zrób taki post chętnie zobaczę :) Filmiki będą super. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie

      Usuń