Proza, g贸ry i muzyka

wtorek, 20 sierpnia 2019

Fotograficzne wspomnienia z wakacji 馃槂馃槂馃槂

Wita艣ki Kochani 

Do ko艅ca wakacji  zosta艂y nieca艂e dwa tygodnie. Szybko okropnie zlecia艂o w tym roku Zdecydowanie za szybko. Dopiero co wyjechali艣my i juz trzeba by艂o wraca膰. Migiem. Sze艣膰 dni nad morzem to malutko jak dla mnie.  Za rok chyba pojedziemy na d艂u偶ej,  na jakie艣 dwa tygodnie conajmniej. Spodoba艂o mi si臋 nawet chocia偶 jak wiecie wol臋 g贸ry. Dziewczyny by艂y wniebowzi臋te, bo pogoda w sam raz na k膮piele wi臋c korzysta艂y codziennie. Poda艂o raz mo偶e dwa. Lokalizacja ekstra, bo blisko o艣rodka pla偶a i wszystkie atrakcje w cetrum. Wieczorem spacerki po pla偶y albo nad jezioro. By艂a Motylarnia i papugarnia zachwyci艂y dziewczyny. By艂a te偶 latarnia morska i Muzeum Bursztynu. Pojechali艣my w doborowym towarzystwie bo z Kasi膮 Chodorowsk膮 i B艂a偶ejem, jej m艂odszym synem,  Romek niestety by艂 wtedy w Grecji na obozie j臋zykowym. Raz pojecha艂y艣my na wycieczk臋 do Dar艂贸wka. W zasadzie to najpierw do Dar艂owa i przesz艂y艣my z centrum  do portu na nogach. Ostatni raz by艂am w Dar艂贸wku w szkole 艣redniej, pojechali艣my z koleg膮 i z Pani膮 od historii na olimpiad臋 do S艂awna. Po napisaniu testu zabrali nas na wycieczk臋 integracyjn膮 do Dar艂贸wka. Do dzi艣 pami臋tam spacer po tamtejszej pla偶y. Tym razem ogl膮da艂am statki wycieczkowe wp艂ywaj膮ce do portu, kt贸re z daleka przypomina艂y ogromne statki pirackie. W pobli偶u naszego o艣rodka Ba艂tyk w Jaros艂awcu by艂o te偶 Jezioro Wicko. Jakie艣 2,5 km drogi spacerkiem wzd艂u偶 szosy. W pobli偶u jest ogromny las. Pla偶e s膮 cudowne w tamtym miejscu. Nawet Julka pogoni艂a boso po ciep艂ym piasku. 艢liczne miejsce naprawd臋 o czym si臋 przekonacie ogl膮daj膮c zdj臋cia. 

Zapraszam na pokaz zdj臋膰 przeplatanych starymi wakacyjnymi przebojami, kt贸re bardzo lubi臋  馃槂馃槂馃槂  S膮 stare, ale jare 











Poni偶ej : Nasz pierwszy zach贸d s艂o艅ca 




Wsch贸d s艂o艅ca w stadninie koni to niesamowity kawa艂ek grupy Czerwone Gitary , jeden z pi臋kniejszych utwor贸w 




Ostatnio mam faz臋 na Anne Jantar. Jej g艂os niesamowicie mnie porusza. 

Stracili艣my jeden z najwspanialszych polskich kobiecych g艂os贸w 

Jej utwory pi臋knie brzmi膮, budz膮 refleksje i mi艂o si臋 do nich wraca. 






Poni偶ej  : Na przystani kutr贸w rybackich pod wiecz贸r 




Wieczorem spacerowali艣my po pla偶y, ogl膮dali艣my mewy, zbierali艣my muszle i bursztyny. Czasem siada艂am sobie na piasku i czyta艂am sobie  ksi膮偶k臋

Uwielbiam piosenk臋 Pani Ireny Santor Ju偶 nie ma dzikich pla偶, to ona zawsze kojarzy艂a mi si臋 z polskim morzem i wakacjami



Piosenk臋 Morze nasze morze pami臋tam jeszcze z lekcji muzyki w podstaw贸wce









  





Lubicie Skald贸w? Bo ja bardzo, bardzo 


Ludzie listy pisz膮... 



Ju偶 dawno nie wys艂a艂am tyle poczt贸wek comw tym roku. A wy lubicie wysy艂a膰 poczt贸wki? 











Chocia偶 za piosenkami Krawczyka nie przepadam ten akurat mi si臋 podoba, bo taki wakacyjny . Pop艂yn臋艂oby si臋 parostatkiem





























Poni偶ej: Lena i Jula  






Stare kawa艂ki Maryli Rodowicz te偶 bardzo lubi臋 




Poni偶ej: Poszukiwacze skarb贸w







Poni偶ej: Kasia i B艂a偶ej w poszukiwaniu kamieni szlachetnych 






艁apiemy  w autostop i goooooo 








Poni偶ej: 呕abka Julia Uciekinier 









W pogoni za mew膮 


Mewy niczym modelki wdzi臋czy艂y si臋 do obiektywu



Poni偶ej: walka z fal膮 


Widok na Ba艂tyk z promenady w cetrum Jaros艂awca 



Poni偶ej: Latarnia morska w Jaros艂awcu 





Poni偶ej: Widoki z latarni 











Poni偶ej: Spotkanie na dworcu w S艂awnie 

Od lewej Domi, B艂a偶ej, Lena i Jula. 








Tak wygl膮da Jaros艂awiec z g贸ry 







67 komentarzy:

  1. By艂am w Dar艂贸wku w 2104. Mewa uzna艂a, 偶e trzeba na mnie narobi膰. Pra艂am bluzk臋 w morzu. :D :D :D :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. O matuluuuuuu 馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃ぃ ale si臋 u艣mia艂am. Bezczelna ta mewa by艂a nooo

      Usu艅
  2. Pi臋knie tu u Ciebie
    Morze pi臋kne ka偶de miejsce ma swoje uroki
    Dzi臋kuj臋 za odwiedziny u mnie pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja r贸wnie偶 dzi臋kuj臋 i witam w moich skromnych progach. Mi艂o mi 偶e si臋 podoba. 艢ciskam mocno

      Usu艅
  3. Pi臋kna letnia wyprawa i pi臋kne zdj臋cia. Ja zawsze by艂am zakochana w morzu, a po tej Twojej zdjeciowej wyprawie to juz bezpowrotnie. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesy艂a Krysia

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Witaj Krysiu mi艂o Ci臋 widzie膰 u siebie. Przepraszam Ci臋 mam tu tyle komentarzy, 偶e przegapi艂am kilka w tym tw贸j. W艂a艣nie je zauwa偶y艂am. Przepraszam ju偶 si臋 poprawiam. Bylam dwa dni w g贸rach i nie by艂o mnie. Wyprawa nad morze bardzo mi艂a. B臋d臋 j膮 d艂ugo wspomina膰. Pozdrawiam serdecznie Krysiu.

      Usu艅
  4. Moje wakacje co roku trwaj膮 3-4 dni. Przyje偶d偶aj膮c do Polski, praktycznie ca艂y pobyt to odbijanie si臋 od drzwi do drzwi, spotkania, rodzina, znajomi. Na odpoczynek nie starcza ju偶 czasu. Musimy zawsze dokonywa膰 smutnego wyboru z kim si臋 zobaczymy tym razem, a z kim nie.
    艢miejemy si臋 z m臋偶em, 偶e odpoczywamy w domu w ci膮gu roku, a do Polski lecimy "tyra膰".

    Bywa艂am nad morzem ale zawsze na kr贸tko. Intensywne zwiedzanie. Kiedy艣 pojecha艂am na pe艂ny wymiar urlopowy i mia艂am poczucie znudzenia, dlatego wi臋cej ju偶 nie chc臋. Pewnie dlatego, 偶e nie przepadam za pla偶owaniem.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu, bardzo si臋 ciesz臋, 偶e zajrza艂a艣 do mnie. Wpad艂am na twojego bloga przypadkiem i widz臋 偶e bardzo dobrze trafi艂am 馃槂馃槂馃槂 Ciesz臋 si臋 ogl膮daj膮c twoje zdj臋cia i czytaj膮c opowiadania.

      Ja te偶 zdecydowanie wol臋 zwiedzanie i w臋dr贸wki ni偶 polegiwanie na pla偶y. Morze o zachodzie s艂o艅ca jest jednak ciekawsze ni偶 za dnia. Og贸lnie rzecz bior膮c poluje na zachody i wschody s艂o艅ca w takich miejscach.

      Usu艅
    2. A mnie bardzo mi艂o, 偶e znalaz艂a艣 co艣 dla siebie na moim blogu. :)

      Moje ulubione zachody, a szczeg贸lnie wschody s艂o艅ca – senna przyroda, mg艂y, rosa, pi臋kny kolor 艣wiat艂a. Najciekawsze jest to, 偶e ka偶dego dnia wsch贸d wygl膮da inaczej. Nigdy nie widzia艂am dw贸ch takich samych. Takie pi臋kno mobilizuje do wstawania co dzie艅 rano. ;)

      Usu艅
    3. Jak tylko zobaczy艂am 偶e piszeszo g贸rach to od razu wiedzia艂am 偶e to b臋dzie jeden z moich ulubionych blog贸w 馃槂馃槂馃槂 艢ciskam mocno buziaki dla Ciebie i cudnej Szwajcari.

      Usu艅
  5. Droga Kasiu
    Mn贸stwo zdj臋膰, z kt贸rych emanuj膮: energia pozytywna, rado艣膰, szcz臋艣cie, relaks☀️
    Ja nie przepadam za morzem, bo za s艂o艅cem nie przepadam, nie opalam si臋 i ta podr贸偶, zbyt m臋cz膮ca!
    Najwa偶niejsze, to wsp贸lnie sp臋dzony rodzinnie czas❤️
    Serdeczno艣ci zostawiam dla Was 馃檵馃馃尲

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Jak wiesz Morgano ja du偶o bardziej ni偶 morze kocham g贸ry, ale okaza艂o si臋 ca艂kiem przyjemnie. Morze te偶 ma sw贸j urok klimat i inne widoki. Mam nadziej臋 偶e 偶e w g贸ry jeszcze si臋 wybior臋, bo okropnie za nimi t臋skni臋.

      Serdeczno艣ci Kochana

      Usu艅
  6. Oj, rozmarzy艂am si臋... dawno nie by艂am nad morzem, a w tamtych stronach wcale!
    Zdj臋cia wysz艂y cudne, masz to oko:-)
    Nie dziwi mnie, 偶e szybko Wam zlecia艂o, zbyt szybko.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kochana witaj. Ja te偶 mia艂am d艂ug膮 przerw臋. To miejsce polecam z ca艂ego serca. Jest bardzo fajne a warunki przyzwoite cho膰 jak wszedzie drogo, drogo, drogo. Nie da si臋 ukry膰. 艢ciskam Ci臋 mocno

      Usu艅
    2. Kto nie ma miedzi, ten w domu siedzi!
      Wsz臋dzie drogo, ale wspomnienia warte s膮 ka偶dej ceny:-)

      Usu艅
  7. Fajna foto-relacja :)
    Gdyby tak jeszcze woda w Ba艂tyku by艂a latem cho膰 troch臋 cieplejsza... ;)
    A uda艂o si臋 Wam znale藕膰 jakie艣 skarby? Mo偶e bursztyny?

    Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Troszku bursztyn贸w drobnych, muszelek i ciekawych kamieni . Ciekawy masz pseudomim, podoba mi si臋 馃槂馃槂馃槂

      Mi艂ego dnia

      Usu艅
  8. Super wakacje, swietnie zdj臋cia. No i ci arty艣ci sprzed lat jacy艣 tacy inni od dzisiejszych celebryt贸w. Dzi臋ki za t臋 rozrywkow膮 podr贸偶 w czasie.
    Serdecznie pozdrawiam z Ekwadoru

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 za odwiedziny Marku. 呕ycz臋 Ci udanego pobytu w Ekwadorze. Zazdroszcz臋 troch臋. To prawda Ci arty艣ci z dawnych lat s膮 zupe艂nie inni. A ci dzisiaj to faktycznie bardziej celebryci ni偶 arty艣ci.

      Usu艅
  9. Wspania艂e zdj臋cia, cudowna pami膮tka z wakacji :) Chod藕 kocham morze a woda to m贸j 偶ywio艂- w tym roku na urlop wybrali艣my si臋 w g贸ry a dok艂adniej do Bia艂ki Tatrza艅skiej :) W zesz艂ym roku by艂am nad Ba艂tykiem w 艁azach, a dwa lata temu w Mi臋dzyzdrojach :) M贸j urlop te偶 min膮艂 szybko, nawet nie wiem kiedy, ju偶 zd膮偶y艂am o nim zapomnie膰...
    Pami膮tki nakupowane? :D My z ka偶dej podr贸偶y przywozimy sobie jedn膮 poczt贸wk臋 :)
    Pozdrawiam ciep艂o ♡

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Pewnie Kochana, w cholere magnes贸w, statk贸w i innych dzindzibo艂k贸w nakupowali艣my. Dominika tak膮 maskotk臋 fok臋 kupi艂a na straganie przy ulicy Spacerowej (takie mini Krup贸wki) nie chce m贸wi膰 ile za ni膮 zap艂aci艂a 馃ぃ馃ぃ馃ぃ

      Usu艅
    2. Domy艣lam si臋 :D Nadmorskie maskotki s膮 chyba wypchane jodem, 偶e tyle kosztuj膮 :D :D Poczt贸wka to jednak ta艅szy biznes, tym bardziej, 偶e wszystkie nasze pami膮tki-poczt贸wki akurat by艂y po 1z艂 :D

      Usu艅
  10. Witaj Kasiu! Wszystko co dobre szybko si臋 ko艅czy. Wiem, 偶e uwielbiasz g贸ry ale co si臋 nie robi dla dzieciak贸w! Najwa偶niejsze, 偶e jeste艣cie zadowoleni, pogoda dopisa艂a. Kasiu Kochana zrobi艂a艣 przecudne zdj臋cia. Ogl膮dam je kolejny ju偶 raz i na tym si臋 nie sko艅czy.
    Serdecznie Ci臋 pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Witaj 艁ucjo to prawda, 偶e to co dobre szybko si臋 ko艅czy. Przekona艂am o tym jak trzeba by艂o z Gorc贸w wraca膰 do Krakowa. By艂am na moim Lubaniu. Chcia艂am zatrzyma膰 czas, 偶eby poby膰 tam d艂u偶ej, bo to takie cudowne miejsce. Czarujace. Opuszczalam je ze 艂zami w oczach. Bylam tam po raz pierwszy od 2008 roku. Niewiele si臋 zmieni艂o. Trasa by艂a trudna, nie powiem 偶e nie, ale podoba艂a mi si臋 strasznie. Sz艂am z Tylmanowej przez Makowice caly czas pod g贸r臋, a widoki w ko艂o niesamowite!!!

      Pozdrawiam serdecznie. Zaczynam zn贸w nadrabia膰 zaleg艂o艣ci blogowe i przy okazji pisze kolejn膮 cz臋艣膰 Id膮c pod pr膮d. 艢ciskam

      Usu艅
  11. Kasiu, mieli艣cie przecudny wypad. Zdj臋cia pi臋kne, nie mog臋 si臋 napatrze膰, to wspania艂a pami膮tka :) Taki wolny czas w rodzinnym gronie, to naprawd臋 niezapomniane chwile. Ja do tej pory wspominam wyjazdy z rodzicami, z czas贸w dzieci艅stwa :)
    Pozdrawiam ciep艂o, Agness:)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Witaj Agnes dzi臋kuj臋 Ci za odwiedziny. Faktycznie to by艂 mi艂y czas. B臋d臋 go t臋sknie wspomina膰 gdy zrobi si臋 zimno s艂otno. R贸wnie偶 mi艂o wspominam wypad w g贸ry z rodzin膮 gdy by艂am dzieckiem. Wtedy wi臋cej si臋 je藕dzi艂o. U艣ciski.

      Usu艅
  12. Pi臋kne uj臋cia z nadmorskich wakacji, a takie legendarne polskie nutki s膮 bezcenne. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Cze艣膰 Maks dzi臋kuj臋 偶e tu zagl膮dasz. Stara艂am si臋 艂adnie uj膮膰 te widoki, 偶eby potem teskni臋 spojrze膰 na nie kiedy b臋dzie zimno. A dawna polska muzyka jest taka pi臋kna, melodyjna. Pozdrawiam Ci臋 serdecznie. W艂a艣nie zaczynam nadrabia膰 zaleg艂o艣ci blogowe, bo by艂am w Gorcach ostatnio. Posz艂am na Luba艅. Pi臋knie by艂o chocia偶 troch臋 postraszy艂o burz膮 i la艂o do 18 godziny.

      Usu艅
  13. ..uwielbiam morze, a dawno nie wyje偶d偶a艂am.. Twoje zdj臋cia s膮 po prostu prze艣liczne..
    fantastyczny jest taki wyjazd nad morze z Rodzink膮.. dawne piosenki maj膮 sw贸j urok i czar..

    - pozdrawiam najserdeczniej :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 bardzo Anso. Mi艂o mi bardzo 偶e si臋 podobaj膮. Pozdrowionka z Wawelskiego Grodu.

      Usu艅
  14. Przepi臋kna fotorelacja. Ciesz臋 si臋, 偶e wakacje udane.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋, ciesze si臋 偶e tu trafi艂a艣. Pozdrawiam serdecznie

      Usu艅
  15. Pi臋kne zdj臋cia cudowny widok na zdj臋ciach polskie morze jest na prawd臋 pi臋kne ja mieszkam w Blackpool i nie ma takiego widoku.
    Na moim blogu mo偶na znale藕膰 zdj臋cia z nad morza.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Hej Agnieszko dzi臋kuj臋 Ci bardzo. Ch臋tnie zajrz臋 do Ciebie. Troch臋 zazdroszcz臋 tej Angli mimo wszystko. Marzy mi si臋 odwiedzi膰 Cambridge bo stamt膮d pochodzi m贸j ukochany gitarzysta. Oxford i York te偶 bym ch臋tnie zobaczy艂a.

      Pozdrawiam bardzo serdecznie

      Usu艅
  16. Kasiu! Jako艣 tak si臋 z艂o偶y艂a, 偶e si臋 zagapi艂am i nie wchodzi艂am d艂ugo na Twojego bloga... ale mo偶e to dobrze, bo teraz mnie spotka艂o tyle dobroci :)
    buziaki

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Najwa偶niejsze 偶e Jeste艣 馃槂 Cieszy mnie to bardzo. Mnie chwil臋 nie by艂o, bo pojechalam w Gorce i posz艂am na Luba艅. Teraz zn贸w odrabiam zaleg艂o艣ci na blogach. 艢ciskam mocno

      Usu艅
    2. Cieszy mnie to! Widz臋, 偶e pi臋knie odpocz臋艂a艣 - to bardzo wa偶ne :) Ty zawsze dla mnie jeste艣 taka mi艂a - dzi臋kuj臋 kochanie :)
      pozdrawiam

      Usu艅
  17. solone mi臋sko d艂u偶ej po偶yje. a m艂odziutkie dobrze jest mocno osoli膰 - stara prawda, ale wci膮偶 s艂u偶y. pisklaki w piachu pa艂aj膮 szcz臋艣ciem widocznym nawet bardzo s艂abymi zmys艂ami.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Witaj Oko :) Coraz bardziej mi si臋 podoba twoje pisanie. Dzi臋kuj臋 za wizyt臋. Komentarz te偶 ciekawy. Pozdrawiam

      Usu艅
  18. Witaj jak zawsze weekendowo
    Ja jeszcze przed urlopem. Ch臋tnie wybra艂abym si臋 nad morze, ale jad臋 w przeciwnym kierunku. Troch臋 zazdroszcz臋 Ci tych w臋dr贸wek po pla偶y. Mo偶e w nast臋pnym roku powinnam zmieni膰 cel moich wakacyjnych podr贸偶y?
    Dzi艣 jeszcze chcia艂abym postawi膰 w wazonie na Twoim stole wszystkie kolorowe kwiaty lata. Niech subtelny zapach ka偶dego z nich wype艂ni wn臋trza Twojego mieszkania....
    Pozdrawiam wszystkimi kolorami dojrza艂ego lata

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ismenko dzi臋kuj臋 za wizyt臋 sierpniow膮 i pi臋kny ciep艂y komentarz. Gdzie to wyruszasz? Ja mam nadziej臋 偶e gdzie si臋 rusz臋 jeszcze jesieni膮. Przedwczoraj wr贸ci艂am z Gorc贸w. Bylam na tym moim Lubaniu i by艂o naprawd臋 cudownie. Pochodzi艂am sporo. Dzi臋kuj臋 za cudowne pachn膮ce kwiaty lata. 艢ciskam mocno

      Usu艅
    2. Zobacz, ile jesieni!
      Pe艂no jak w cebrze wina,
      A to dopiero pocz膮tek,
      Dopiero si臋 zaczyna.
      Witaj pocz膮tkiem jesieni
      Nie chce mi si臋 wierzy膰, 偶e ju偶 zago艣ci艂a u nas Pani Jesie艅. Mam nadziej臋, 偶e tak偶e cieszysz si臋 t膮 pi臋kn膮 ciep艂膮, s艂oneczn膮 i kolorow膮 por膮 roku.
      Ka偶dego roku o tej porze marz臋 o w臋dr贸wce przez liliowe wrzosowiska. Mo偶e kiedy艣 to marzenie si臋 spe艂ni. Mo偶e zbli偶aj膮cy si臋 czas Anio艂贸w spe艂ni nie tylko to moje oczekiwanie.
      A tak z ciekawo艣ci jakie s膮 Twoje wczesnojesienne marzenia? I wcale nie trzeba marzy膰 o dalekich podr贸偶ach, Tak naprawd臋 ja jestem najszcz臋艣liwsza, gdy odwiedzam moje miasteczko z dzieci艅stwa.
      Pozdrawiam wszystkimi kolorami jesieni

      Usu艅
  19. 艢wietne zdj臋cia, pi臋kn膮 muzyk膮 przeplatane. Te偶 wol臋 g贸ry ale i nad morzem ch臋tnie wypoczn臋. W艂a艣ciwie ka偶da wycieczka sprawia du偶o rado艣ci :). Dzieciaki ju偶 zbieraj膮 si臋 do szko艂y powoli a my wakacje mamy przed sob膮. Jaki艣 niedaleki wyjazd zorganizujemy sobie na jesie艅. Niestety w lato by艂o za du偶o wydatk贸w to raz po drugie m膮偶 nie m贸g艂 dosta膰 urlopu. Zak艂ad nie obchodzi podr贸偶 po艣lubna i co poradzi膰 :/

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. No ja sobie wyobra偶am ile wydatk贸w 艣lub i wesele za sob膮 poci膮ga. Te偶 to przerabia艂am. Mam nadziej臋 偶e podr贸偶 po艣lubna udana b臋dzie. Czekam na relacj臋 na blogu. Pozdrawiam Was serdecznie Sady

      Usu艅
  20. Morze to zawsze dla mnie fajne miejsce... na jeden dzie艅. Potem albo zwiedzam okolice brzegu, albo marz臋 by wraca膰.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋ki za odwiedziny Ma膰ku 馃槂 Dla mnie troch臋 jednostajne te widoki nie tak jak g贸ry, 偶e gdzie si臋 ruszysz tam inny widok. Pozdrawiam serdecznie Ciebie i twoj膮 rodzin臋

      Usu艅
  21. Alez pi臋kne te zdj臋cia. Pozazdro艣ci艂am Ci takich wakacji, ja w tym roku niestety nigdzie nie wjecha艂am a tez marzy艂o mi si臋 morze. Mo偶e za rok ;)

    OdpowiedzUsu艅
  22. Wszystko pi臋kne - wspomnienia, zdj臋cia, piosenki ale najpi臋kniejsze s膮 te Twoje C贸reczki....
    Gratulacje Najszczersze :-)

    OdpowiedzUsu艅
  23. Przepi臋kne zdj臋cia, kt贸re zawieraj膮 mas臋 wspomnie艅! A偶 chcia艂oby si臋, aby wakacje powr贸ci艂y :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  24. Mnie wyjazd nad Ba艂tyk czeka w najbli偶szych dniach. To takie nadrobienie wakacji b臋dzie, mo偶na powiedzie膰. :)

    Czuj臋, 偶e co艣 z tymi sta偶ami wyjdzie.

    Ja to do ksi膮偶ek jestem pierwszy. :D A jak jeszcze co艣 si臋 z nich dowiem, to jest idealnie.

    Daria Zawia艂ow to raczej takie granie spokojne ale bardzo przyjemne. Jej cover ,,Jeszcze w zielone gramy" robi wra偶enie. I to jest w艂a艣nie ta moja ,,szeroko艣膰" poznawcza w muzyce.

    :) Jak na razie wszystko jest w miar臋 OK. I tego si臋 b臋d臋 trzyma艂.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsu艅
  25. Pi臋kne mieli艣cie te nadmorskie wakacje :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Tak, by艂o super, naprawd臋. Dzi臋kuj臋 za odwiedziny Moniko

      Usu艅
  26. O jak sielsko i pi臋knie... pi臋kne wspomnienia pi臋knych chwil ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 Ervisho, pozdrawiam serdecznie. Ja powoli wracam do zdrowia.

      Usu艅
  27. Witaj
    Pi臋kne te Twoje wakacyjne wspomnienia. A moje dopiero przede mn膮
    Nareszcie wyje偶d偶am na urlop. Czeka艂am, czeka艂am i si臋 doczeka艂am. ......
    Niestety nie napisz臋 do Ciebie z dalekiej podr贸偶y. Ale po powrocie napisz臋 na pewno.
    Ty tak偶e odpoczywaj, nabieraj energii i ch艂o艅 promienie s艂o艅ca i witamin臋 D. Na pewno jej zapas przyda si臋 w listopadzie.
    Pozdrawiam ostatnimi przygotowaniami do wyjazdu

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Twoje wspomnienia z Pragi te偶 cudowne!!! Bardzo mi艂o mi si臋 czyta艂o Ismenko. Dzi臋kuj臋 za odwiedziny. 艢ciskam Ci臋 mocno

      Usu艅
    2. Witaj ko艅c贸wk膮 wrze艣nia
      A ja jeszcze u Ciebie w sierpniu. Mo偶e jestem wyj膮tkiem, ale lube wraca膰 do Twoich fotograficznych wspomnie艅. Twoje pisanie jest ciekawe, ale dla mnie za d艂ugie. Przepraszam.... Do艂膮czy艂am do czytelnik贸w p贸藕no do tego m贸j wzrok i tak jest ju偶 marny, a po ca艂ym dniu pracy przy komputerze.... Mam nadziej臋, 偶e jednak doczekam kiedy艣 papierowego wydania.
      Dzisiaj poniewa偶 jest to pocz膮tek czasu Anio艂贸w chcia艂abym napisa膰:

      Uwierz w Anio艂y,
      one maja swoj膮 misj臋 na ziemi.
      S膮 magiczne i nieodgadnione.
      I Ty mo偶esz by膰 Aniolem dla kogo艣.
      I ty mo偶esz uczyni膰 cuda...
      Czy masz swojego Anio艂a? Ja, poza tymi, kt贸re czuwaj膮 nade mn膮 ka偶dego dnia, mam ich w domu ca艂膮 gromadk臋. Wi臋kszo艣膰 otrzyma艂am w prezencie.
      Pami臋taj, 偶e warto tak偶e podarowa膰 Anio艂ka swoim bliskim
      Niech Anio艂 skrzyd艂em progi Twego domu otoczy
      Pozdrawiam nadziej膮 na ciep艂y pa藕dziernik

      Usu艅
    3. Uwielbiam twoje ciep艂e komentarze Ismenko. Dzi臋kuj臋 serdecznie za pami臋膰 i odwiedziny. Moim anio艂em jest babcia. Nie wiem czy jestem na tyle dobra by by膰 czyim艣 anio暮em, ale Ty na pewno. Pozdrawiam serdecznie

      Usu艅
  28. Wspania艂a wyprawa i cudne zdj臋cia

    OdpowiedzUsu艅
  29. Rodzina z Warszawy, tylko na odpoczynku nad morzem. Chyba 藕le co艣 napisa艂em. :) Za to w Toruniu mam cz臋艣膰 rodziny ze strony Rodzicielki.

    Czyli idea alei s艂aw si臋 rozchodzi po kraju. S艂usznie, bo mo偶na w ten spos贸b zach臋ci膰 kogo艣 do poznawania sportu, historii, kina itd.

    Akcja z nurkami by艂a wyj膮tkowa. Najpierw szok, a potem pytania czemu wybrali akurat t臋 rzeczk臋 na sw贸j wypad. O. To widz臋, 偶e interesujesz si臋 gitarowym graniem niemal tak samo (a mo偶e nawet bardziej?) ni偶 ja. Zacna sprawa. :)

    A staram si臋 zdj臋cia dobre robi膰. Chocia偶 lepsze nieco z aparatu wychodzi艂y.

    Dzi艣 spotka艂 nas mini grad. :D Szok i niedowierzanie po prostu z tymi pocz膮tkami jesieni.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋ki za odwiedziny Kolego. Toru艅 te偶 bardzo lubi臋. Ju藕 drugi raz tam by艂am. Przepi臋kne miasto. Uwielbiam gitarzyst贸w, muzyk臋 rockow膮 i metalow膮. M贸j ulubiony gitarzysta jak ju偶 zauwa偶y艂e艣 to Gilmour z Pink Floyd 馃槂馃槂馃槂

      Usu艅
  30. Cudowne wspomnienia i zach贸d s艂o艅ca :) Ja te偶 lubi臋 Ann臋 Jantar 馃槂

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. B臋dzie mi tego brakowa艂o bardzo. Zach贸d s艂o艅ca widzieli艣my taz tylko, ale cudny by艂. U艣ciski

      Usu艅
  31. Ach te zdj臋cia i wspomnienia.... <3

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. B臋dzie mi艂o zim膮 poogl膮da膰 jak ju偶 艣nieg spadnie. Wtedy si臋 przypomn膮 ciep艂e dni w Jaros艂awcu. 艢ciskam mocno Ervisho 馃槂

      Usu艅