Proza, góry i muzyka

środa, 18 czerwca 2014

Wycieczka na Bryjarkę - zdjęcia








5 komentarzy:

  1. Byłam na Bryjarce, raz jako dziecko, a później już prawie jako dorosła osoba. Z sentymentem wspominam te strony...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie także te miejsca są sentymentalne i niezwykłe więc Ci się nie dziwię. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Pierwsze zdjęcie wywołało wspomnienia pobytu z córką kilka lat temu w Szczawnicy. Miałyśmy wynajęty pokój z widokiem na Bryjarkę, a znajdujący się na jej wierzchołku krzyż nocą był oświetlony. Wrażenie niesamowite - dla mnie aura tajemniczości, a dla dziecka wręcz grozy. Do tej pory pamiętamy te widoki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie górskie dziewczynki :) (Tak znowu uciekłam do tyłu :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Mało kto zagląda na te starsze posty. Dziękuję bardzo Roksi. Ściskam najmocniej

      Usuń