"Remember when you were young You shone like the sun Shine on you crazy diamond Now there's a look in your eyes Like black holes in the sky Shine on you crazy diamond You were caught in the crossfire Of childhood and stardom Blown on the steel breeze Come on you target for faraway laughter Come on you stranger You legend You martyr And shine... "
Roger Waters

niedziela, 8 czerwca 2014

Tu Katie

Witajcie!

Nazywam się Kasia Dudziak. Znajomi i przyjaciele nazywają mnie czasem Katie. Będę tu pisać nie tylko o moich podróżach, ale również o pasjach. O tym, co mnie cieszy, bawi i interesuje.  Moje główne pasje to: chodzenie po górach, czytanie, pisanie tekstów, słuchanie muzyki, oglądanie filmów przyrodniczych. Uwielbiam chodzić na dobre koncerty. Mam ich już trochę na swoim koncie
i z przyjemnością o nich opowiadam. Wiąże się z nimi wiele fajnych wspomnień i pozytywnych emocji. Na co dzień jestem mamą dwójki dzieci, dwóch dziewczynek Dominiki i Lenki i żoną Darka. Ich też zarażam swoimi pasjami. W zasadzie to mąż zaraził mnie i teraz wszyscy chodzimy  z dziećmi po naszych pięknych polskich górkach i na koncerty też. Bardzo fascynuje nas fotografowanie, choć nie jesteśmy profesjonalistami. Zaledwie amatorami, ale czasem wychodzą nam całkiem fajne zdjęcia i ogromnie nas cieszą efekty. Za gotowaniem nie przepadam, przyznaję się bez bicia. Zmusza mnie do tego tylko konieczność, ale nieraz zdarza mi się zrobić coś dobrego z czego też potrafię się cieszyć. Najbardziej lubię powieści historyczne i fantasy. Jeśli chodzi o muzykę jest ona bardzo różnorodna, od jazzu, swinga i bluesa po metal. Moim największym marzeniem jest zwiedzić Kanadę, całą Francję i Włochy. Byłam już w Rzymie, w Neapolu, w Sorrento, na Capri
i w Pompejach. Podróż tą wspominam niesamowicie miło. Poza pisaniem mam też inną pasję. Jest nią nauka języka francuskiego.  To niesamowita przygoda, a najlepiej wchodzi mi poprzez śpiewanie francuskich piosenek, oglądanie filmów i poznawanie kultury Francji. Moim ukochanym wokalistą francuskojęzycznym jest Garou, którego podziwiam i słucham już od 11 lat. Dzięki niemu spotkałam wiele fantastycznych osób i rozwinęłam zainteresowania w kierunku muzyki i kultury francuskiej. To by było tyle jak na pierwszy raz. Do zobaczenia.

1 komentarz:

  1. Dokopałam się do początków Twojej opowieści. Chociaż wcześniej już rozmawiałyśmy, miło mi Cię jeszcze raz poznać :)

    OdpowiedzUsuń