"Remember when you were young You shone like the sun Shine on you crazy diamond Now there's a look in your eyes Like black holes in the sky Shine on you crazy diamond You were caught in the crossfire Of childhood and stardom Blown on the steel breeze Come on you target for faraway laughter Come on you stranger You legend You martyr And shine... "
Roger Waters

niedziela, 6 lipca 2014

Moja Szczawnica, moje fotografie

Plac Dietla






 
Nad Grajcarkiem
 





 



 
 
Centrum Szczawnica i okoliczne zakątki
 















 
 
 
 
 
 
 

3 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia, śliczne miejsce aż chce się tam przenieść.
    Pozdrawiam nela81
    ps. mogę dodac komentarz tylko jako anonim.

    OdpowiedzUsuń
  2. Alka (jestem-bo-czytam.blog.pl)
    Nie byłam w Szczawnicy już blisko 10 lat. Widzę ,że się tam bardzo zmieniło na korzyść. Z rozrzewnieniem wspominam spływ Dunajcem i wycieczki rowerowe na słowacką stronę, długą i stromą ulicę , chyba 1-go Maja i wyciąg krzesełkowy i widok na Tatry w bezchmurny dzień. Może warto by się tam znów wybrać?

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda że Szczawnica bardzo się zmieniła. Pierwszy raz byłam tam w wieku 16 lat na koloni. W ciągu lat wszystko zmieniło się na korzyść. My już w sierpniu jedziemy i pierwsze kroki kierujemy oczywiśćie do schroniska pod Bereśnikiem żeby tam rozbić swój rodzinny obóz, a potem będą już wycieczki i jeszcze raz wycieczki. Życzę wszystkim udanych pogodnych pełnych słońca wakacji.

    OdpowiedzUsuń