"Remember when you were young You shone like the sun Shine on you crazy diamond Now there's a look in your eyes Like black holes in the sky Shine on you crazy diamond You were caught in the crossfire Of childhood and stardom Blown on the steel breeze Come on you target for faraway laughter Come on you stranger You legend You martyr And shine... "
Roger Waters

poniedziałek, 1 września 2014

Muzyka francuska idealna na każdą pogodę...

  A teraz coś, żeby sobie i Wam poprawić humor zarzucę troszkę fajnej muzyczki

 
Posłuchajcie tego niezwykłego głosu. Clip pochodzący z fr musicalu Król Słońce czyli Le roi de soleil, piosenka w wykonaniu Emmanuela Moire.
 
 
Moja ukochana piosenka tego niezwykłego artysty, Daniela Lavoie, którego poznałam dzięki musicalowi Notre Dame de Paris.
 
 
Ta piosenka z pewnością poprawi najgorszy nastrój : Christophe Mae śpiewa Ca marche, od razu zabujałam się w tym kawałku
 
 
Nie mogło by zabraknąć najpiękniejszego kawałka z Notre Dame de Paris, który zawsze rozpromienia moją twarz
 
 
Od razu mnie wzięło : trzech niezwykłych dżentelmanów w niezwykle uroczej i nastrojowej piosence. Roche Voisine, Dany Brillian i Damien Sargue w La belle vie
 
 
Zaz poznałam dzięki mojej kochanej przyjaciółce Monice Bruziewicz i słucham do dziś. Tego głosu nie da się zapomnieć... ;)  
 
 
 
 
In -Grid słucham odkąd poznałam jej hit In tango
 
 
 
A tego pana myślę, że nie trzeba nikomu przedstawiać...
 
 
Założę się, że tą piosenkę mało kto zna...
 
 
 
 
A to artysta, którego poznałam dopiero dzięki francuskiej versji programu The voice
 
 
A to zwycięzca fr wersji programu The voice la plus belle voix - sezon 3 i podopieczny Garou. Co myślicie o Yoannie?
 
 
Emmanuel Moire jest moim ulubieńcem od występu w Sopocie, jego głos nie daje mi spokoju do dziś. Rewelacyjny artysta, piękny akcent i urok
 
 
 
Bruno Pelleltier ... Powiem tak, facet robi ogromne wrażenie, szczególnie na żywo.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

4 komentarze:

  1. Emmanuel Moire 'Mon essentiel' <3 kocham ten utwór. Jest najpiękniejszym utworem jaki znam. Nie słucham go za często, żeby mi nie zbrzydł, ale kiedy zaczynam - roztkliwiam się na dobre :) Bardzo lubię też Garou - wokalista mojego dzieciństwa, taki mały sentyment mam :D Ostatnio Indila z 'Derniere danse' wzburza też moje emocje jak księżyc fale, jakoś tak mam, że słyszę tą piosenkę i od razu dreszcze na ciele ^^ Polecam Ci też Matt Pokora 'Juste une photo de toi', która również w moim odczuciu ma 'to coś' ;)
    Niki

    OdpowiedzUsuń
  2. Emmanuel jest super. Pamiętam jak w Sopocie był. Od razu zaszalałam za nim choć wiadomo że Garou to mój numer jeden forever, ale bardzo cenię też innych artystów francuskich i francuskojęzycznych. Mon essentiel jest niesamowitym utworem, rzeczywiście. Bardzo bym chciała, żeby u nas zakoncertował, bo ma cudowny głos i ten akcent francuski, bezcenny. Matta Pokory posłucham. Słyszałam że on ma polskie korzenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, a ja kocham Zaz je veux i chociaż ktoś już usunął ten klip, słyszę te dźwięki gdzieś z tyłu głowy każdego dnia :) Tekst jakby dla mnie napisany, muzyka pełna spontaniczności i niemal dziecięcej radości. Po prostu miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo widzę, że lubisz Zaz, ja też!!!!

    OdpowiedzUsuń