Proza, góry i muzyka

środa, 25 grudnia 2019

Świąteczne Witaśki 🎄🎄🎄


Kochani Blogerzy i Czytelnicy 

Korzystając z okazji, że jeszcze mamy Święta to dziś będzie taki luźny post. Najpierw oczywiście złożę Wam życzenia, o których nie można zapomnieć. A zatem wszystkiego dobrego Moi Drodzy!  Dużo dużo zdrowia, radości, pomyślności w Nowym Roku, ciepła, spokoju ducha no i spełnienia marzeń, tych najmniejszych, najskrytszych. Niech znikną wszelkie troski, zmartwienia. Niech uśmiech nie znika z Waszych ust i niech zawsze otaczają Was tylko dobrzy kochani ludzie. Wesołych Świąt Kochani. Niech ten czas będzie wyjątkowy, a Nowy Rok obfituje w same pozytywy. Ja też po cichu liczę na to że ten nowy 2020 rok będzie dużo lepszy od obecnego.  




Rys. Pinterest.com 


Jak tam prezenty pod choinką? Spasowały Wam? Ja znalazłam pod choinką wszystko co chciałam czyli miłość rodziny, ciepło i radość. To chyba super prezenty nie? Lepszych nie można dostać. Reszta to drobiazg. Ważne, że co roku wszyscy jesteśmy w komplecie. Nie wyobrażam sobie świąt bez moich ukochanych bliskich. Współczuję osobom, które nie mają nikogo, bo dorosłe dzieci  i wnuki są za granicą albo żyją osobno bo się gniewają na siebie od lat. Przykre to i dołujące. Ile było takich samotnych osób wczoraj wieczorem? Na pewno setki lub tysiące. Bardzo smutna rzeczywistość. Nikt z nas by tego nie  chciał bo Wigilia i Boże Narodzenie to Święta Rodzinne. Być razem to  wielkie dobrodziejstwo. Ja ciągle wspominam czasy, gdy spędzałam te święta ze swoimi dziadkami, a teraz cóż... brakuje mi tego i siostrze i mamie. Nie ukrywam, że bez moich dziadków nie jest już tak samo jak było. Pozostały tylko piękne wspomnienia. Tak ciężko się oswoić z tym, że niektórych już nie ma z nami i że kolejne pokolenie też z czasem odejdzie i znów trzeba będzie się z tym oswoić, zaakceptować. Nie chce o tym myśleć nawet.  Kocham swoich bliskich. 



Rys. Pinterest.com


Moje postanowienia na nowy rok 


* więcej się uśmiechać i oszczędzać nerwy
* więcej czytać mniej siedzieć w necie 
*więcej się ruszać 
* więcej chodzić po górach 
* dostrzegać każde najmniejsze plusy w codziennym życiu 
* więcej rysować i malować 
* zacząć robić Koronę Gór Polski 
* zdobyć Beskid Wyspowy



Fot. Pinterest.com 





Strasznie się narobiłam przed świętami.  Sprzątanie, sprzątanie, sprzątanie. Trochę u siebie, trochę u mamy.  U siebie najwięcej. Jak zaczęłam robić porządki w kuchni tak nie wyszłam z niej do wieczora, tyle było do roboty.  Okap okazał się być tak zapuszczony że trzeba było leciec po Cillit Bang do tłuszczu. Potem wszystko wyszło bokiem, bo tak mnie rozbolał krzyż, że się pozbierać nie mogłam. Nazajutrz ledwo się z wyra zwlokłam. Na poniedziałek zostały jedynie podłogi. Przy sprzątaniu słuchałam klasyki czyli Mozarta, Vivaldiego,  Verdiego. A no i Czajkowskiego. Wieczorem leżąc w łóżku relaksowałam się przy książce Anne Bronte Lokatorka Wildfell Hall albo przy serialach z HBO.  Cholera jak daje słowo, strasznie wciągające także trza uważać. Wielkie kłamstewka i Mroczne materie wciagnęłam jednym tchem. To samo z Watahą. Muszę przyznać, że są naprawdę niesamowite! Czy ktoś z Was oglądał te seriale? 

 Mistrz nastroju Frank Sinatra 













Wesołych Świąt Moi Drodzy, odpoczywajcie i bądźcie szczęśliwi 

Dziękuję serdecznie za odwiedziny i komentarze. 






 





55 komentarzy:

  1. Droga Kasiu!
    W podziękowaniu za życzenia dołączam od siebie: radosnych, spokojnych świąt Bożego Narodzenia, pełnych bliskości i miłości od tych którzy są dla Ciebie najważniejsi.
    Wszelkiego dobra w Nowym Roku, oby był lepszy i łaskawszy.

    P.S.
    Mam Kasiu takie postanowienie, że nie czynię żadnych postanowień na Nowy Rok. Dzięki temu sama siebie nie rozczaruję. Jeśli zaś chodzi o seriale, to w tej kwestii jestem mało kobieca, bo ich po prostu nie oglądam - wolę książkę lub dobry film.
    Pozdrawiam świątecznie.
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne Anitko. Życzę nam obu żeby te życzenia i marzenia się spełniły. Jeśli chodzi o te seriale zdecydowanie wolałabym więcej czytać niż oglądać. Uściski z Krakowa

      Usuń
  2. Kasiu Najmilsza!
    Cieszę się z Twojego świątecznego zadowolenia i radości.
    To rzeczywiście fajnie, że wszyscy najbliżsi byli z Tobą.
    A postanowanienia na Nowy Rok naprawdę mądre.
    Serdeczności świąteczne, bo Święta są nadal.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana 😃 Postanowienia postaram się dotrzymać.

      Usuń
  3. ..piękny post, śliczne życzenia i zdjęcia Kasiu :)
    dziękuję i życzę Tobie cudownego czasu świątecznego i cudownej radości i uśmiechu z najbliższymi..
    i nie tylko w ten świateczny czas, ale każdego dnia : zdrowia, miłości, radości i szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anso, bardzo dziękuję. Spełnienia życzeń życzę 😃

      Usuń
  4. Jesteś bardziej do przodu niż ja, bo o postanowieniach noworocznych jeszcze nie myślałam, choć zarys jakiś mam.
    Na tę końcówkę świąt i nadchodzący Nowy Rok życzę Ci spokoju, zdrowia, radości i miłości, ale też inwencji twórczej, żebyś nas tutaj dalej raczyła swoimi opowieściami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowych i radosnych świąt i dotrzymania postanowień noworocznych Ci życzę.
    Seriale oglądam na HBO, z tych co wymieniłaś zaczęłam Mroczne materie, ale jest tam też wiele fajnych, mądrych filmów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecisz mi jakies filmy warte oglądnięcia? Z góry dziękuję.

      Usuń
  6. Dziękuję bardzo za życzenia. :)
    W tej chwili już jest prawie po świętach, to życzę Ci wspaniałego Nowego Roku. :)
    Mnie wystarczy właściwie jak będzie nie gorszy niż ten miniony, ale jak będzie lepszy, to się nie obrażę. ;)
    Ja jeszcze nadal spotykam się z bliskimi osobami, więc pod tym względem święta mi jeszcze będą trwały. ;) Ale prezenty materialny też dostałam bardzo fajne. A mój najlepszy przyjaciel ze swoim facetem całkiem oszaleli w tym roku i zarzucili mnie taką górą prezentów, że potem musieli mnie odwieźć do domu, bo bym nie zatachała tej torby. ;p
    Ja już trochę kończę ze świątecznymi piosenkami, ale tylko trochę. Teraz sobie słucham tego : https://www.youtube.com/watch?v=kYIl5d67z-4
    Ściskam mocno. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to bogata byłaś w tym roku. Ciekawe co dostałaś. Założę się że coś super! Jak byłam dzieckiem to ciocia z Anngli mase zabawek wysyłała. Dziś m9ja Jula się tym bawi.

      Szczęśliwego Nowego Roku

      Usuń
  7. P.S. Fajne postanowienia noworoczne. W sumie mogłabym sie pod nimi podpisać. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że myslimy podobnie 😀 Czyżby telepatia?

      Usuń
  8. Dziękuję bardzo Kasiu. Ja też z okazji świąt chciałabym Ci życzyć wszystkiego co najlepsze. Niech nowo narodzone Dzieciątko nie szczędzi Tobie i Twoim najbliższym swoich łask i niech nieustannie otacza Was swoją opieką. Wydaje mi się, że w tych szalonych czasach w jakich przyszło nam żyć czas spędzony z rodziną jest najpiękniejszym prezentem świątecznym, jaki możemy sobie wymarzyć. Ciekawe postanowienia noworoczne, trzymam kciuki za ich spełnienie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Karolinko. Serdecznie ściskam i pozdrawiam. Szczęśliwego Nowego roku

      Usuń
  9. Wspaniałe postanowienia masz. Zwłaszcza te górskie przypadły mi do gustu. Ja znalazłam pod choinką to co sprawia mi szczerą radość - książki i niebawem o nich będzie wpis bo w mojej ocenie są tego warte :) grudzień jeszcze jest i celebruję te dni. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę się starała je realizować... Powolutku. Z niecierpliwością czekam na twój kolejny post. Ściskam mocno

      Usuń
  10. Ogólnie wymiana mebli w większość przypadków niesie ze sobą jakieś problemy. Na szczęście u mnie w pracy już po wszystkim i można normalnie działać już.

    Wnoszenie mebli po schodach to coś okropnego.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze że już po wszystkim 😃 Szczęśliwego Nowego Roku

      Usuń
  11. Mam nadzieję, żę Święta upłynęły Ci w miłej i rodzinnej atmoferze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo przyjemnie i leniwie. Ściskam mocno Ervisho.

      Usuń
  12. To dobrze że święta były udane, a ja mogę teraz co najwyżej życzyć szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozdrawiam serdecznie poświątecznie 💚🍵🎄🎅💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Morgano. Pozdrawiam najserdeczniej ❤❤❤

      Usuń
  14. Kasiu,
    Życzę Ci, aby kolejny rok był lepszy i wszystko układało się po Twojej myśli. Sprzątaj mniej, ciesz się każdą chwilą, wypoczywaj na łonie przyrody:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Jotko trzymaj się cieplutko Kochana.

      Usuń
  15. Życzę Szczęśliwego Nowego Roku i samych pięknych chwil w 2020 :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkowicie zgadzam sie z Twoimi postanowieniami noworocznymi, może mi się też udal je spełnić. 😁 Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęśliwego Nowego roku Krysiu. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  17. Z życzeniami świątecznymi się spóźniłam, ale życzę szczęśliwego nowego roku i tego, aby postanowienia udało się spełnić. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampańskiego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku

      Usuń
  18. Piękny ten post. Szczęśliwego Nowego roku jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za odwiedziny i komentarz. Szampańskiego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku

      Usuń
  19. Pięknie napisane Kasiu! Cudownie! Dziękuję :) a już całkowicie dziękuję za mojego ulubieńca Franusia S. :) :D

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystkiego dobrego na Nowy Rok:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Droga Kasiu!
    Jak zawsze przepiękny post, który czyta się z ogromną przyjemnością.

    I znowu jeden rok się kończy a nowy zaczyna.
    Życzę, aby przyniósł Ci tylko zdrowie, radość, szczęście oraz same dobre rzeczy!
    Ślę moc serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ,,Wielkie kłamstewka" bardzo mi się podobały. Muszę się zainteresować bardziej ,,Watahą".
    Samotność w święta doskwiera chyba najbardziej. No niestety, ludziom różnie się w życiu układa. Też bym chciała chodzić po górach, ale będę szczęśliwa, jak przynajmniej raz w roku będę mogła wyjechać i pochodzić po górskich szlakach. Szczęśliwego i pięknego 2020 r. Oby spełniły się Twoje marzenia i postanowienia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wataha też Ci się spodoba. Gwarantuje. Dobra fabuła i piękna muzyka. Szampańskiego Sylwestra L. Wszystkiego dobrego

      Usuń
  23. Ja w tym roku nie posprzątałam wszystkiego co miałam w planach i święta mimo to się odbyły. :) Zawsze jak się zawezmę i na siłę zrobię wszystko, to mój kręgosłup potem strajkuje... Świetne postanowienia noworoczne. I zgadzam się co do prezentów, te materialne nie są takie ważne. Cudownego 2020!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownego Nowego Roku. Pozdrawiam serdecznie z Krakowa. Wszystkiego dobrego

      Usuń
  24. ja dziś właśnie sprzątam i ogarniam żarcie na sylwestra:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to chyba szykuje się imprezowanie w większym gronie. Szampańskiego Sylwestra Kathy

      Usuń
  25. Ah to sprzątanie przed świętami... u siebie jestem w miarę na bieżąco więc nie było takich "niespodzianek" jak Twój okap ale u mamy było sporo roboty :)
    Nie zdążyłam z życzeniami świątecznymi dlatego przesyłam najlepsze życzenia na nadchodzący rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny . Wszystkiego dobrego w Nowym Roku

      Usuń
  26. Wszystkiego, co najbardziej oczekiwane i wyśnione
    Wszystkiego, co zdrowiem nazywamy
    Na wszystkie dni Nowego Roku  

    OdpowiedzUsuń
  27. Spędzanie świąt w samotności musi być strasznie przykre..
    Ja też chciałbym zdobyć kiedyś Koronę Gór Polski. Kilka szczytów zaliczyłem, ale w ostatnich latach bardzo rzadko jeżdżę w góry.
    Życzę Ci realizacji jak największej części postanowień w 2020 roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i ja Tobie życzę żeby kiedyś Ci się udało. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku

      Usuń
  28. Kasiu - przesyłam Ci spóźnione, ale serdeczne życzenia Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku! Niech będzie dla Ciebie miły, dobry i uśmiechnięty :)
    I oczywiście trzymam kciuki za Twoje noworoczne postanowienia :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń