Proza, góry i muzyka

środa, 1 stycznia 2020

Noworoczne zapodajki

Witajcie Kochani Noworocznie



Fot. Pinterest


Dziś zapodam Wam linki do dwóch starych postów, których większość z Was nie miała jeszcze okazji czytać i mam nadzieję, że Wam się spodobają.  Oto one : 

1. Wyprawa w Tatry z 20 czerwca 2015


https://kasinyswiat.blogspot.com/2015/06/niedzielna-wyprawa-do-murowanca.html

2. Post o Szczawnicy z 6 lipca 2014


https://kasinyswiat.blogspot.com/2014/07/o-szczawnicy-mej-ukochanej-sow-kilka.html

Jeśli chcecie możecie komentować tu albo pod tymi postami.


Jestem w trakcie pisania o mojej sierpniowej wyprawie na Lubań ( pasmo Gorce) tak że już niedługo będziecie mogli o niej poczytać na moim blogu. Jest to jedno z moich najukochańszych miejsc w Gorcach. Mam nadzieję, że w tym roku uda mi się więcej chodzić po górach niż w zeszłym roku i że zrealizuje to co sobie zamierzyłam. Liczę na Wasze kciuki. W ogóle zamierzam dużo chodzić, bo ruch to zdrowie. 

1. Lubogoszcz i Ćwilin (Beskid Wyspowy)
2. Turbacz, Stare Wierchy, Maciejowa, Lubań 
3. Barania Góra ( Beskid Śląski) 
4. Chata Magórki, wycieczka z Eliaszówki do Starej Lubovni ( zamek i skansen) - Beskid Sądecki, góry Lubovelskie
4. Wyjazd kolejką na Łomnice ( małe szansę, ale spróbujemy) 
5. Zwiedzić Pszczynę.


Oprócz tego mam dla Was trochę zdjęć, które zrobiłam 30 grudnia 2019. Pierwsze raz wyszły mi takie zdjęcia po zmroku.  Lubię takie eksperymenty. 

Właśnie tak wygląda moje miasto nocą 



















A jak tam po sylwestrze? Zadowoleni? 

Jeszcze raz Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!! 

Dziękuję za odwiedziny i komentarze 







62 komentarze:

  1. Nocne zdjęcia mają swój urok. :)
    Ja żadnych postanowień w tym roku nie czynię. Po prostu będę sie starała przezyc ten rok najlepiej jak sie da.
    Wszystkiego naj w 2020. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki żeby był jak najlepszy 😀 Życzę kolejnych pięknych wypraw w Karkonosze

      Ściskam mocno

      Usuń
  2. Piękny jest Kraków wieczorową porą. W tym wspaniałym mieście byłam wielokrotnie ale jeszcze nigdy wieczorem. Wtedy jestem w drodze do domu. Kasiu, Twoje córeczki są prześliczne. Milo je bylo zobaczyć.
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku dla Ciebie i Twojej Rodzinki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje miasto i w dzień i nocą jest piękne.
    A najpiękniejsze są w tym mieście Twoje córeczki.
    Twoje "plany zwiedzeniowe" na Nowy Rok imponujące.
    Życzę Ci aby wszystko się spełniło.
    Serdeczności Kasiu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Stokrotko. Żeby jeszcze takie grzeczne były Aniołki jak są ładne. Czasem nieźle w kość dają. Dziękuję za życzenia. Tobie jak najwięcej zdrowia życzę

      Usuń
  4. No pięknie Ci wyszły:-)
    Pisz, kochana, pisz i trenuj kondycje na kolejne wyprawy.
    Spacery noworoczne, zwłaszcza o poranku są najlepsze, zero ludzi, cisza, dobra okazja do rozmyślań.
    Buziaki dla księżniczek:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buziaki przekazane. Ściskam mocno mocno. Brakuje my tych Gorców, lasu i zapachu żywicy.

      Usuń
  5. Brawo Ty! Znam schronisko na Baraniej Górze to są tereny dobrze mi znane mam do nich duży sentyment. A schronisko na Baraniej też otaczam sentymentem bo mam z nim związane osobiste wspomnienia... ;) Pozdrawiam w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że w końcu je nawiedzę 😀 Od mamy słyszałam że ślicznie jest. W ogóle Beskid Śląski jest piękny. Serdecznosci Puszku. Uściski dla Jagodzianki 😘😘😘

      Usuń
    2. dziękuję ucałuję :) jest piękny to prawda...

      Usuń
  6. Kochana
    Wszelkiej pomyślności życzę dla Ciebie i całej rodzinki na cały 2020 rok:)
    Piękne zdjęcia Krakowa:) które ostatnio często odwiedzałam, nie wycieczkowo, tylko zdrowotnie.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że tylko u lekarzy. Eh te choróbska. Dużo zdrowia Morgano

      Uściski od Krakowianki

      Usuń
  7. Świetnie wykonane zdjęcia! Udekorowane miasto nocą zawsze pięknie wygląda :D
    Szczęśliwego Nowego Roku 2020! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Doris 😀 bardzo mi miło. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  8. Dziękuję bardzo Agnieszko. Cieszę się że Ci się podobają. Pozdrawiam najserdeczniej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pisałam Ci, że u Ciebie jest przyjemnie i ciekawie? :)

    Wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to niejeden raz 😀 Bardzo mi miło Ervisho. Dziękuję po stokroć. Najlepszego

      Usuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Gorzka! Serdeczności z mojej strony

      Usuń
  11. Piękne zdjęcia! Zdrowia i pomyślności w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kraków jest piękny o każdej porze doby i roku :). Ale nocne zdjęcia mają szczególny urok. Co do noworocznych postanowień, a raczej planów, to też staram się ruszać trochę więcej, czyli robić coraz dłuższe wycieczki. Wolę wędrówki, niż jakieś aerobiki czy inne zajęcia w zamkniętym pomieszczeniu. Obyśmy tylko miały zdrowie i dużo czasu na te przyjemności! Tego życzę i Tobie i sobie :). Wszystkiego najlepszego na ten Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu dziękuję za odwiedziny i życzenia. Tobie też życzę wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku. Spełnienia marzeń! Miło Cię tu gościć.

      Usuń
  13. Piękne zdjęcia nocnego, rozświetlonego miasta. Ale najpiękniejsze są Twoje dzieciaczki <3
    Ściskam serdecznie i życzę dużo szczęścia w Nowym Roku <3
    Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ..ciekawy, jak zawsze, post! ..śliczne zdjęcia Krakowa nocą.. urocze są Twoje córeczki <3

    w Nowym Roku 2020 życzę Ci Kasiu :

    Zdrówka przede wszystkim,
    Miłości i Dobra wszelakiego,
    Szczęścia i Pomyślności,
    Radości i Uśmiechu,
    spełnienia Marzeń,
    Cudownych chwil każdego dnia ;)

    - pozdrawiam najserdeczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam oby dwa posty, ale z miłą chęcią wrócę do nich raz jeszcze. I oczywiście nie mogę się doczekać na kolejne. Zdjęcia oddają prawdziwy urok Krakowa, ja niestety nie potrafię fotografować nocą, dlatego podziwiam tych, którym to się udało. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. Miasto nocą wygląda naprawdę ciekawie. Piękne zdjęcia. Życzę wszystkiego dobrego w nowym roku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne miasto nocą, chyba je znam:) Jak najwięcej górskich wypraw w tym Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  18. Z Twoich planów tegorocznych większość miejsc już odwiedziłam, ale wciąż nie mogę dotrzeć, choć bardzo chcę, na Baranią Górę. Może i mnie się w tym roku to uda? Życzę tego i Tobie i sobie :)
    I wszystkiego co najlepsze dla Ciebie i Twoich bliskich w 2020 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie. Na pewno w końcu trafisz na tą Baranią Górę. Tego Ci życzę. Dużo zdrowia!

      Usuń
  19. Ja na razie zrobiłam sobie przerwę w moich małych/wielkich wyprawach :) Jak tylko zrobi się cieplej, na pewno powrócę z przyjaciółmi na okoliczne szlaki. Góry stołowe, chodź małe, to mają swój urok i wiele nieodkrytych jeszcze dróg :) Przepiękne zdjęcia nocą!
    Kochana, życzę Ci spełnienia twoich planów i wszystkich marzeń!
    Jestem pewna że wszystko się spełni, jesteś cudowną osobą która jak coś sobie zaplanuje to wykona i to jest piękne :D
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  20. No to wnikamy w retrospekcje - a plany ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zamiłowanie do gór widać u Ciebie chyba w każdym poście:) Oby jak najwięcej z tych planów udało Ci się zrealizowac (A najlepiej wszystkie).
    A sylwester u mnie minął spokojnie: kanapa, winko i tv w miłym towarzystwie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie ma to jak wyprawy w góry, niby się człowiek zmęczy ale później jest taki ożywiony, rześki, zdrowszy, wypoczęty :). Sama chętnie wyruszyłabym w tym roku na jakąś wyprawę i mam nadzieję, że mi się uda. Cudowne wspomnienia i piękne nocne zdjęcia. Życzę spełnienia marzeń w Nowym Roku, siły i wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie! Ja też w tym roku byłam na ryneczku Bożonarodzeniowym - coś magicznego!
    Góry są cudowne, ja ukochałam je szczególnie jesienią, kiedy lasy zalewają się złotem, a liście falują na wietrze. Trzymam kciuki za Twoje plany i górskie wędrówki :)

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj
    Dziękuję, ze nie zapominasz o mnie w te krótkie, szare, zimowe dni. Że przesyłasz miłe, ciepłe słowo.
    Muszę jednak przyznać, że zawsze:
    Czekam na twój list jak się czeka wiosny
    która gdzieś po drodze zagubiła się....
    A do Krakowa chętnie bym się wybrała. Dawno tam nie byłam
    Pozdrawiam zwykłym styczniowym dniem

    OdpowiedzUsuń
  25. te zdjęcie są tak magiczne że aż ma się wrażenie że się tam jest na miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? I człowiek od razu myśli o tym co przyjemne ;)

      Usuń
  26. Przepiękne zdjęcia. Nie potrafię się od nich oderwać ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam Beskidy i Pszczynę też polecam, bo to bardzo ładne miasteczko. Trzymam kciuki, powodzenia! Fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  28. Cześć Kasiu:) moja imienniczko!
    Nie wiem jak to się stało, że nie dotarłam tu z życzeniami świątecznymi.
    Więc nadrabiam zaległości... z noworocznymi życzeniami zdrówka, radości i spełnienia choć jednego z marzeń.

    Pozdrawiam serdecznie!
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za odwiedziny i komentarz Kasiu. Też Ci życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Chętnie znów odwiedzę twojego bloga. Serdeczności 😀😀😀

      Usuń
  29. Trochę Ci zazdroszczę, że masz blisko do gór i możesz tam wyskoczyć nawet w weekend. Oczywiście trzymam kciuki za Twoje wyprawowe plany :)

    Miłego sobotniego wieczoru, Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to prawda, że do gór mam niedaleko. Dawno nie byłam szczerze mówiąc. Dziękuję Ci za odwiedziny i życzenia 😀 Miłego wieczoru.

      Usuń
  30. Szczęściara z Ciebie! mieszkasz w Krakowie! :)
    Ach, Lubań... wchodziłam na niego z 6 i 7 letnimi synami, z Krościenka. Stromo. Nie lubię tak. I Byłam tylko raz. za to na Gorcu byłam kilka razy z kilku stron. Ostatni raz (też już 30 lat temu) wchodziliśmy od Ochotnicy, a schodzili do Szczawy, wioski moich szczęśliwych dziecięcych wakacji.(pierwszy raz byłam na Gorcu, gdy miałam 5 lat, ale nic nie pamiętam). I na Turbaczu byłam kilka razy, nawet przez Stare Wierchy też, z Koninek. I nie tak dawno, z 10 lat temu. Ostatni raz, gdy poszłam w Gorce... Cóż, z wiekiem ubywa sił. Chodź ile możesz, póki sił starcza!
    Tego Ci życzę na ten Nowy Rok! Spełnienia marzeń, postanowień i dużo radości i zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że Luban jest ciężki do zdobycia, ale mi tam nie przeszkadza nic. Uwielbiam Gorce najbardziej ze wszystkich Beskidów więc będę dalej zdobywać. Tamtejsza przyroda mnie zniewala. Ściskam najmocniej Haniu. Dużo zdrowia

      Usuń
  31. Przepiękne zdjęcia, a Twoje córeczki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię takie wieczorne ujęcia. :)

    Mają jeszcze sporo szans nasi skoczkowie, by pokazać klasę w tym sezonie. Nie ma się co martwić na zapas.

    A ile jest odmian muzyki popularnej/rozrywkowej w ogóle. To dopiero biblioteka dźwięków. Są nawet zespoły, które jako pierwsze nazywają jakoś swoją muzykę i są jedynymi przedstawicielami gatunku. Do dopiero coś.

    Na imię mam Piotr.

    Rozwój bloga zawsze na plus. :)

    Książka w szczególne dni jest nie do pogardzenia.

    Ale Szymon Hołownia i Marcin Prokop to jak ogień i woda, jak się spotykają powstaje mnóstwo pary wodnej i tego typu spraw. Co nie oznacza, że nie jest ciekawie. Dowiedziałem się z tej książki, że w młodości obaj byli dość mocno wycofani z grup rówieśników, tworzyli sobie swoje własne światy.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to faktycznie. Nie spodziewałam się tego szczerze mówiąc. A dziś obaj są znanymi prezenterami. Ja mam w domu jedną książkę Prokopa i zamierzam ją znów przeczytać. Pozdrawiam Piotruś.

      Usuń
  33. Kraków uwielbiam, byłam w nim dawno temu. Bardzo pięknue wygląda wieczorem. Masz ambitne plany na Nowy Rok, życzę powodzenia .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny. Przepraszam że tak późno odpisuje. Tyle komentarzy było ostatnio że pewnie przeoczyłam.

      Usuń
  34. Nasze miasto takie piękne, niezależnie od pory dnia :) Patriotyzm narodowy u mnie kuleje, ale ten lokalny jest bardzo silny, więc serdecznie pozdrawiam drugą Krakowiankę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam z radością Nową Twarz na moim blogu i do tego Krakowiankę 😃 No proszę. Dziękuję za odwiedziny. Kraków zawsze piękny to prawda. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  35. To kiedy te zdjęcia z Gorców? Tylko raz byłem na Luboniu, ale chętnie rzucę okiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam że poprawię, chodziło o Lubań nie o Luboń Wielki. Luboń Wielki mamy w Beskidzie Wyspowym. Mam nadzieję że dokończę w końcu ten post. Pozdrawiam

      Usuń
    2. No, domyśliłem się, ale odruchowo napisałem jak w tekście. Spałem w bazie namiotowej ;)

      Usuń
    3. Ja też tam spałam w sierpniu zeszłego roku. Świetne miejsce, klimat. Na Luboniu Wielkim również byłam, dwukrotnie.

      Usuń
    4. Post o Lubaniu już jest jeśli byś chciał zobaczyć. Pozdrawiam

      Usuń
  36. Pomalutku czytam sobie twój blog :)
    Miłego dnia życzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi dziękuję. Też będę zaglądać do Ciebie. Pozdrawiam

      Usuń
  37. 10 USD Zarejestruj się Prezent dla nowego klienta. Obsługa klienta 24/7. Kryptowaluta Wymiana Bitcoin Ethereum Marki: Spot, Futures, Perpetual Swap, aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z nami requiries@bitcoinreturnspro.com

    OdpowiedzUsuń