Proza, góry i muzyka

piątek, 13 lipca 2018

Na handrę i niepogodę

Witajcie Kochani 

Dziś pogoda taka, że człowiek by się zanurzył w pościeli i tylko spał. Zimno i pada od kilku dni. Jest  po prostu okropnie, bleeeeh. A mnie teraz czeka najgorsze czyli pakowanie wszystkiego na wyjazd. Cały weekend mi to pewnie zajmie. Już w poniedziałek wsiadamy w pociąg intercity i w drogę. Kierunek Wschowa ;) do naszej kochanej Kasi i Błażeja. Dziewczyny już wychodzą ze skóry. Jula ma już nosidełko. Pamiętam jak byłam mała i szykowaliśmy się na wakacje. Też mnie skręcało. - Jedziemy już, jedziemy? - dopytywałam się ciągle. Najwięcej rzeczy będzie mieć Julusia. My plecak i dziewczyny walizkę. Czekają na nas wspaniałe atrakcje, wycieczki i grota solna w Głogowie. Nigdy nie byliśmy na zachodzie Polski, zupełnie nie znamy tamtych stron jest więc wspaniała okazja by zobaczyć te miejsca. Nie możemy się doczekać!!!

A dziś troszkę muzy, która mi przypomina czasy z dzieciństwa. Chce się nią z Wami podzielić

Siadajcie zatem wygodnie i słuchajcie :) Zabieram Was w cudowną muzyczną podróż w czasie

Ja już leżę pod kocykiem z gorącą herbatką, robota poczeka przecież prawda

Paul Mc Cartney No more lonely night s ( z cudowną solówką gitarową  Davida Gilmoura ) 

Ten kawałek zawsze mi się podobał jak nie wiem co. Mogę go słuchać bezustannie. Miło się zasypia przy tym 


Paul Mc Cartney My love 


Paul Mc Cartney we all stand together


Paul Mc Cartney Mull of kintyre


Paul Mc Cartney Pipe of piece


USA  We are the world


Simply Red Holding back the years 


Limalh neverending story - cudowny film o magii marzeń

Jakie puste byłoby nasze życie bez marzeń i wyobraźni

Czasem chociaż przez chwilę trzeba być dzieckiem 


E.T pewnie oglądał każdy 

Boziu jak ja wyłam na tym 


Muzyka z filmu Willow :) 


Star wars trilogy VI, V, VI soundtrack

Pamiętam jak z siostrą oglądałyśmy pierwszy raz Gwiezdne Wojny na video, a potem na dzień
dziecka dostałyśmy całą trylogie na kasetach video 

Zakochane po uszy byłyśmy w Star Warsach 


Andrzej Zaucha C'est la vie - Paryż z pocztówki 
Andrzej Zaucha jak na lotni
Budka Suflera Urszula dmuchawce latawce wiatr


Zdzisława Sośnicka Pożegnanie z bajką


Pan Kleks Witajcie w naszej bajce


Abba Dancing Queen


Queen We are the champions


Pink Floyd Another brick in the wall

Nieśmiertelni Floydzi których znam i kocham od dziecka 


Pink Floyd High hopes 


Pink Floyd Shine on... 


Pink Floyd Echoes Live at Pompeii 


Pink Floyd Money 

Genesis Land of confusion


Cindy Lauper Girls just want to have fun 


Cindy Lauper The Goonies

Goonies ow też pewnie pamiętacie :) 


Joe Dasin Et Si Tu n'existais pas 


Lombard Szklana pogoda 


Czerwone gitary Tak bardzo się starałem


Czerwone gitary Dozwolone od lat 18 stu



I to będzie tyle na chwilę obecną :) do zobaczenia po wakacjach 

Wspaniałych Wakacji Blogerzy i Czytelnicy  :)  

16 komentarzy:

  1. Udanych pod każdym względem i bezpiecznych wakacji, Kasieńko! Dzięki za tę przyjemną muzyczną podróż :) Sporo z tych nutek znam i bardzo lubię :)

    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Celcie, dziękuje za odwiedziny :) bardzo się cieszę że zaglądasz do mnie.
      Pozdrawiam najserdeczniej

      Usuń
  2. Ostatnio wpadłam na YT na filmik, James Corden z Paulem Mc Cartneyem, czytsta przyjemność :D I przepadłam przez Penny Lane :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszsytkie zdjęcia i wątki na tym blogu są cudowne według mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje serdecznie :) naprawdę. Wzruszyłam się. Dla takich komentarzy warto pisać :) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Kasiu, czekam na Twoją relację z wakacyjnego wypadu. Miałam problem z zamieszczeniem komentarza pod tym postem, więc pierwszą próbę usuń, bo poszedł tylko jeden wyraz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogromny wybór piosenek. Dziękuję za polecenie, będę miała czego słuchać :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie!!! 😃😃😃 Pozdrawiam

      Usuń
  6. Cudowne propozycje doskonałej muzyki. Mam nadzieję że wrócisz do blogowania jak znajdziesz chwilę. Zdrówka dla dzieciaczków. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam film Willow, więc soundtrack z automatu też lubię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny film i piękna muza! Dziękuję za odwiedziny

      Usuń
  8. oj kochasz muzykę, kochasz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak bardzo bardzo 😃😃😃

      Dziękuję za odwiedziny i za te liczne komentarze. Uściski

      Usuń
  9. Kochana
    Wybrałaś muzykę bliską także memu sercu- dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Ojej ❤ to niespodzianka. Miło mi tak że trafiłam w twój gust. Cieszę się bardzo. Ściskam mocno

      Usuń