"Remember when you were young You shone like the sun Shine on you crazy diamond Now there's a look in your eyes Like black holes in the sky Shine on you crazy diamond You were caught in the crossfire Of childhood and stardom Blown on the steel breeze Come on you target for faraway laughter Come on you stranger You legend You martyr And shine... "
Roger Waters

czwartek, 6 października 2016

Fotograficzne wspomnienia z wakacji

 
 BESKID ŚLĄŚKI
 
"Płynie Wisła płynie po polskiej krainie..."
 
Jesteśmy w miejscowości Ustroń Zdrój  :) 
 
 
 
Ustroń - ratusz
 
 
Jak zjeść syto i dobrze to tylko u Czorta
 
"Czarci Dołek"
 
 
 
 
Leśny Park Niespodzianek czyli Mini Zoo pod Równicą
 
Przyszła pora karmienia
 
 
 
 
 
Bielik Amerykański Regan
 
 
No popatrzcie tylko jaki jestem model ;)
 
Pierwszy raz widziałam orła z tak bliska
 
 
Sowa Płomykówka Tytus
 
 
 
 
Puchacz amerykański Vergil
 
 
Pokaz lotów sów
 
 
Wisła Zdrój - centrum
 
 
 
Wisła Głębce - stacja końcowa
 
 
Wycieczka na Wielką Czantorię - niebieskim szlakiem z Ustronia Zdroju
 
 
 
 
 
Po drodze mijamy stadninę z pięknymi konikami
 
 

 
 
 
 


 
Droga wiedzie przez las

 


 
 

 
 
Czeska chata
 
 

 
 
 

Wieża widokowa na Wielkiej Czantorii
 
 
 
 
 
 
 
Polana Stokłosica
 
 
 
 
 
 
 
Pomnik Źródeł Wisły w centrum Wisły Uzdrowisko
 
 
 

 
 Park Zdrojowy Ustroń Zdrój
 



 
 
 GORCE
 
Gorczańska Chata Gocha
 
 
 
 
 

 
 
 
Nasze zbiory urodzajne

 
 
 
 
 
 
 
 
 





 
 
A oto DUSZA GORCÓW
 
czyli najwspanialsze widoczki
 
 

 
Zachód słońca nad Lubaniem

 
 

 
Kapliczka na Polanie Kosarzyskiej
 
 
 
 
 


 
 
 

 
Obowiązkowy przystanek w bacówce na żyntyce i oscypki


 
 
 
Na straży stoi piękny owczarek pasterski

 
Polana Zoniowiec
 
 



 

 
 
Wnętrze opuszczonej chaty bacówki







 
 




 
Osiedle Jamne (Dolina Jamnego Potoku)
 
Tak bardzo swojsko jak Kasie uwielbiają
 
 



 
 
 
 
 

 
 



 
 

 
 
 

 
 
I to na tyle. Mam nadzieje że fotografie zachęcą Was do odwiedzenia tych pięknych stron.

14 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia. Cudowna przyroda. Słodkie zwierzaczki. Nawet kurki są na jednym zdjęciu. Super!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kurki i koguciki :) rosołek na dwóch łapkach :) dziękuję za odwiedziny i komentarz

      Usuń
  2. Akurat okolice Ustronia i Wisły i w ogóle Beskid Śląski są mi bardzo dobrze znane. :-) Fajnie zobaczyć te miejsca w obiektywie kogoś innego.
    Gratuluję ciekawych wakacji i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to się bardzo cieszę że się podobało. Starałam się uchwycić te najciekawsze rzeczy. Ja w Beskidzie Śląskim byłam po raz pierwszy. Dziękuję za komentarze i za odwiedziny. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Jedno słowo - sielsko. :)

    Nowa recenzja na http://the-rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Cieszę się że się podoba. Dziękuję za odwiedziny :) na blogu

      Usuń
  5. Myślę, że mało powiedziane iż zdjęcia zachęcają. To miejsca nie tylko do zwiedzania, ale i zamieszkania. Miałam okazje być w Ustroniu tylko raz i okazyjnie, ale to co pokazałaś zachęca by to zmienić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Góry są piękne. Zawsze mnie tam ciągnie. Masz Karolina absolutną rację. Ja bym chciała w Gorcach mieszkać. Niesamowity klimat mają jak dla mnie. Cieszę się że zdjęcia się podobały. Ściskam.

      Usuń
  6. Beskid Śląski i Mały widuję często z okna :) ale za rok się wybieram.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie zazdraszczam. Życzę miłych wędrówek górskich

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Beskid Śląski znam Kasiu tylko częściowo, ale patrząc na twoje zdjęcia i jeszcze soczystą zieleń, zatęskniłam za tymi okolicami. Nie wiem kiedy znowu tam się wybiorę, ale na pewno zrobię to z przyjemnością ;) Spokój, zwolniony czas, piękno polskich krajobrazów - tylko pomarzyć...

    OdpowiedzUsuń