Proza, góry i muzyka

czwartek, 28 grudnia 2017

Jesień w moim obiektywie

Witajcie Kochani

Korzystając ze wspaniałej pogody pod koniec listopada wybraliśmy się na Zakrzówek. Pogoda jak na tamten czas wprost znakomita. Aż ciężko uwierzyć że to listopad! Nie byłam tam od dziecka, dlatego nie wiem czy coś się tam zmieniło, w każdym razie było pięknie ciepło słonecznie i kolorowo. Wycieczka naprawdę się udała. Dziewczyny tak się wyhasały, że jak wróciliśmy natychmiast padły. Nie trzeba było ich prosić żeby się kładły spać. Zwykle trudno je zagonić w weekend do łóżka. Takie spacery są bardzo dobre. Na szczęście jest jeszcze gdzie chodzić z dziećmi w tym Krakowie.
 
Okay, dziś nie będę za wiele paplać, pokażę Wam za to zdjęcia które udało mi się wtedy cyknąć. Od razu mówię, że jestem tylko amatorką, ale kocham robić zdjęcia. Co mi wyjdzie zostawiam co nie wyjdzie poprawiam albo wyrzucam bo się nie da z tym nic zrobić. Ciekawa jestem czy Wam się one spodobają.

Miłego oglądania :) :) :)
 
 


"Wios­na jest po to, żeby się za­kochać, je­sień - żeby pielęgno­wać miłość"
autor :  Boucharde


 
 
"Przyrodę ogarnia jesień i jesiennie się robi we mnie i wokół mnie"
 
Johann Wolgang Goethe
 
 

Każda ścieżka dokądś prowadzi

 
 

 

Poniżej : Kopiec Kościuszki




 

Cóż za piękny nieskazitelny błękit prawda?


 
 
Dobrze czasem popatrzeć przed siebie
 
 

A poniżej co widzimy???
 
Nasz Wawel oczywiście

 

I z przybliżenia...
 


Uwielbiam takie kolory




 
Poniżej : Lena i Domi (po prawej)
 

 
 
"Miłość – wieczna wiosna kobiety i wieczna jesień mężczyzny"
 
Helen Rowland
 
 
 



"A za oknami jesień – młodopolska dama
w woalu szaromglistym przechadza się sama,
umarłe drzewa żegna, zwiędłe liście liczy
– pamiątki snu o lecie, minionych słodyczy…"
 
Anna Maria Kowalczyk








 Poniżej : Gdzie ja ostatnio widziałam taki kolor wody? Chyba na Capri.



"Liście, które jesienią spadają z drzew,
chciałyby się wskazać
jako przykład przemijania.
Byłby to jednak zły przykład,
ponieważ po kilku miesiącach
drzewo wypuści nowe liście
i nastanie wiosna,
dokładnie taka jak była wcześniej"
 
Peter Rosegger


 



źródła internetowe z których korzystałam :

https://www.wyrwanezkontekstu.pl/literatura/cytaty-o-jesieni-10-autorow-i-pochwala-smutku/

https://pl.wikiquote.org/wiki/Jesie%C5%84

http://aforyzmy.internetdsl.pl/autorzy.php?kto=Peter+Rosegger

http://aforyzmy.internetdsl.pl/aforyzmy.php

 

6 komentarzy:

  1. przepiękne zdjęcia :) miło czasem wybrać się na łono natury i pocykać fotki :)nie wiem jak ciebie ale mnie fotografowanie uspokaja :)
    pozdrawiam
    Oraz Szczęśliwego Nowego Roku życze ! :)
    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu świetne zdjęcia <3 Pogodę jak na tą porę roku naprawdę mamy nietypową :D
    Dobrze jest czasem wrócić do miejsca, które jest takie jak kiedyś. Nawet jeśli nie pamiętasz czy coś się zmieniło, to dajesz swoim aniołkom możliwość podziwiania tego piękna przyrody <3
    Bardzo podobają mi się Twoje komentarze pod zdjęciami oraz cytaty. Nadrabiam zaległości kochana.
    Pozdrawiam cieplutko, Daria

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne fotki Kasiu! Ja również jestem amatorką i wciąż wiele nauki przede mną w zakresie fotografii,ale staram się jak umiem... W czym obrabiasz fotki? Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna jest jesień w Twoim obiektywie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne fotografię.Widać że lubisz je robić. TO się czuje w każdym zdjęciu. Ja planuje kupić aparat przed wyjazdem do Grecji. Wreszcie do Ciebie zajrzałam, :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie:) na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie "dzikie" zdjęcia <3 Mam nadzieję, że pojawią się jakieś zimowe fotografie :)

    OdpowiedzUsuń